☆6☆

35 4 0
                                    

Svítalo a Větroplaška se probudila. Všimla si Stínky, jak jí myš. ,,Dobré ráno Větroplaško. Jak ses vyspala?" Tohle byla Stínčina typická věta, kterou ráno vždycky Větroplaška uslyšela jako první. Protáhla si tlapky a na svou přítelkyni se zahleděla. ,,Na to co jsem se včera v noci dozvěděla, docela dobře." Odpověděla a při vzpomínce na to proroctví se jí naježila srst na zátylku. ,,O tom už vím. Zrádce ohrozí klan. Kdo myslíš, že ten zrádce bude?" Zeptala se Stínka a než Větroplaška odpověděla, promluvil válečník, který zrovna odpočíval kus od Stínky. ,,Já nevím. Ani nemám podezření, ale mě neděsí tolik ten zrádce, jako ty plameny." Odpověděl místo Větroplašky Rudý dráp, svým válečnickým hlasem a jeho oči, obě jinak zbarvené, zajiskřily. Stínka se na něj podívala a přikývla. Rudý dráp, byl přímo skvělý válečník, všemi respektovaný a oblíbený, pro svou sílu a hrdost. Větroplaška vyšla ven z doupěte a vybrala si z hromady s úlovky rejska. Brzy ho měla snědeného a pak si všimla, jak na ni hledí dva kocouři, každý z jiné strany. První byl Noční spár, který na ni hleděl jemně a klidně a druhý byl Rudý dráp, který se na ni lyšácky usmíval. Zrovna jemu úsměv oplatila a potom se vydala ven z tábora, při čemž ji sledoval Spár. ,,Na co civíš?" Zeptala se drsně a zatímco se Dráp posadil vedle Spára, Větroplaška vyšla ven do lesa když v tom o něco, nebo spíš o někoho zakopla.

,,Promiň Větroplaško." Šedinka. Učednice Nočního spára. ,,Kam koukáš?! A nemáš být se svým učitelem co?!" Obořila se Větroplaška na Šedinku a ta sklopila uši. Větroplaška najednou litovala, že se na ni tak obořila. ,, Noční spár říkal, že dneska mám lovit sama a pak mu přijít ukázat úlovky." Odpověděla tiše Šedinka a Větroplaška se postavila. ,,Aha." Řekla a olízla si jednu tlapku. ,,Větroplaško... Můžu se tě na něco zeptat?" Šedinka nervózně přešlápla a také se postavila. ,,Jasně. Ptej se." Větroplaška byla trochu překvapená, ale neříkala jinak nic. ,,Vím o tom zlém proroctví... Co si o tom myslíš ty, jako válečnice? Ptám se tě, protože bych jednou chtěla být jako ty, nebo jako Noční spár." Větroplašce to zalichotilo. Skoro přeslechla jméno Noční spár. ,,Nevím co si o tom mám myslet Šedinko..." Odpověděla Větroplaška upřímně, ,,Ale víš co? Zkusím si o tom promluvit s Černoflíčkou a pak ti dám vědět. Dobře?" Zeptala se vlídně a sama se divila, že zrovna tenhle instinkt se v ní probudil. Šedinka přikývla, střihla na rozloučenou ušima a odběhla. Větroplaška se vydala směrem k řece a poslouchala šustění stromů, zpěv ptáků a šumění vody. Tyhle zvuky milovala.





_________________________________

VELITELKA: Žlutá hvězda - mohutná zlatá kočka s bílím hrudníkem, modré oči

ZÁSTUPCE: Dubocas - štíhlý zlatý kocour s hnědým ocasem a ušima, poloslepý, zelené oko
- Vlnek - učedník

LÉČITELKA: Černo flíčka - tmavě zrzavá kočka s černou tlamičkou, zelené oči

VÁLEČNÍCI:
Popelavá tlapa - zlatá kočka s šedými tlapami, jantarové oči

Kamenný tesák - šedý kocour, žluté oči
- Kvítek - učedník

Kapraďočka - šedá mourovatá kočka, zelené oči
- Bělinka - učednice

Štír - hnědý mourek s tenkým ocasem, modré oči

Větroplaška - šedo-hnědá kočka s jizvou přes oko, hnědé oči

Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učednice

Stínka - černá kočka s hnědým břichem, jantarové oči

Rudý dráp - svalnatý rudý kocour s každým okem jinak zbarveným, červené a zelené oko

Trnovous - světle hnědý kocour s dlouhou srstí

UČEDNÍCI:
Bělinka - bílá kočička, modré oči

Vlnek - stříbrný mourovatý kocourek s flíčkem na okem, modré oči

Šedinka - krémová kočička s šedým ocasem, tlapkama a ušima, modré oči

Kvítek - bílý kocourek se zrzavými fleky, zelené oči

MATKY:
Mrazivka - šedomodrá kočka s dlouhou srstí, modré oči
-Čmeláček, Ledáček - koťata

Skvrnka - černá kočka s hnědým flíčkem na stehně, jantarové oči
- Stéblík - kotě

KOŤATA:
Stéblík - bílý kocourek s hnědými proužky na tlapkách, žluté oči

Čmeláček - zrzavý mourek, zelené oči

Ledáček - tmavě šedomodrý kocourek s bílou náprsenkou, modré oči

STARŠÍ:
Žlutodrápka - hnědá poloslepá kočka s světlými a zrzavými skvrnami, jantarové oči

Kvítka - černá kočka s bílou tlamičkou, břichem, hrudníkem a špičkou ocasu, žluté oči

Kočičí válečníci: Příběh Nočního spára a VětroplaškyKde žijí příběhy. Začni objevovat