Větroplaška omámená ránou, kterou jí dal Rudý dráp zůstala ležet. ,,Větroplaško, musíš se zvednout!" Opět uslyšela Hnědotlapku. Byl za ní a s ním byli Štír, Vranipírka, ta tmavě béžová kočka a někdo koho by v životě neuvěřila, že ještě někdy uvidí. Obrovský zlatý kocour s límcem kolem krku a jantarovýma očima. Její otec Lví tesák. ,,Zvedni se Větroplaško. My půjdeme s tebou." Řekl Zlatý tesák vlídně a svojí obrovskou zlatou tlapou se zvlástně zlatými drápy. ,,My půjdeme s tebou. Na pomoc Spárovi." Byl to Štír. Větroplaška je stále za sebou viděla, ale zároveň sledovala Rudého drápa.
Hlasitě zavrčela a zavřeštěla. Zakousla se Rudému drápovi do tlapky a ten ji pustil. Najednou se na ni Dráp díval jako na přízrak. Začal se dívat kolem ní, stejně jako jeho dva kamarádi. Dokonce i Čmelkotlapka a Spár otevřeli oči. ,,Štíre..." Zašeptal Spár. Černoflíčka se taky probrala. Čtyři válečníci z Hvězdného klanu stály za Větroplaškou. Už už chtěla na couvajícího Drápa zaútočit, když uslyšela vřeštění z venku. Větroplaška, Mrak, Trnovous a Rudý dráp šli k východu z doupěte. Větroplaška ucítila kouř. Čmelkotlapka, dokonce a Noční spár k nim přišli. Jediná Černoflíčka zůstala ležet. ,,Takže plán vyšel." Usmál se Rudý dráp, když viděl ten zmatek v táboře. Je to tady. Zrádce ohrozí klan. Les bude v plamenech. Všechno se vyplnilo. ,,Utečte! Dělejte!" Křičela Větroplaška, když viděla, jak tři zlý válečníci utekly. Čmelkotlapka podepřel Spára a oba odešli. Spár se ještě díval na Větroplašku, ale nakonec odešel.
,,Černoflíčko... Jsi v pořádku?" Zeptala se starostlivě Větroplaška a Černoflíčka se usmála. ,,Nedělej si starosti Větroplaško. Odcházím do Hvězdného klanu." Větroplaška byla šokovaná. ,,Ale... Co Čmelkotlapka? Teprve před pár dny se stal tvým učedníkem." ,,Ostatní se naučí od ostatních léčitelů. Běž Větroplaško. Půjdou s tebou já, Hnědotlapka, Vranipírka, Štír a tvoji rodiče." Větroplaška byla zmatená. Takže ta kočka s tmavě zelenýma očima je její matka Tmavoočka! Větroplaška nikdy svoji matku nepoznala, zemřela hned po porodu. Černoflíčka zavřela oči. Za Větroplaškou teď stála i Černoflíčka. ,,Budeme s tebou i se Spárem a s ostatními neboj." Řekla Tmavoočka a všichni zmizeli. Větroplaška vyběhla z doupěte léčitelky a potom běžela ven z tábora. Všude byl oheň a spoustu zmatených koček. Tohle bylo zlé.
_________________________________
VELITELKA: Žlutá hvězda - mohutná zlatá kočka s bílím hrudníkem, modré oči
ZÁSTUPCE:
Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učedniceLÉČITEL: Čmelkotlapka - zrzavý mourek, zelené oči
VÁLEČNÍCI:
Popelavá tlapa - zlatá kočka s šedými tlapami, jantarové oči
- Vlnek, učedníkKamenný tesák - šedý kocour, žluté oči
- Kvítek - učedníkKapraďočka - šedá mourovatá kočka, zelené oči
- Bělinka - učedniceVětroplaška - šedo-hnědá kočka s jizvou přes oko, hnědé oči
Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učedniceStínka - černá kočka s hnědým břichem, jantarové oči
- Ledík, učedník
Rudý dráp - svalnatý rudý kocour s každým okem jinak zbarveným, červené a zelené oko
Trnovous - světle hnědý kocour s dlouhou srstí
Mrazivka - šedomodrá kočka s dlouhou srstí, modré oči
UČEDNÍCI:
Bělinka - bílá kočička, modré očiVlnek - stříbrný mourovatý kocourek s flíčkem na okem, modré oči
Šedinka - krémová kočička s šedým ocasem, tlapkama a ušima, modré oči
Kvítek - bílý kocourek se zrzavými fleky, zelené oči
Čmelkotlapka - zrzavý mourek, zelené oči
Ledík - tmavě šedomodrý kocourek s bílou náprsenkou, modré oči
MATKY:
Skvrnka - černá kočka s hnědým flíčkem na stehně, jantarové oči
- Stéblík - kotěKOŤATA:
Stéblík - bílý kocourek s hnědými proužky na tlapkách, žluté očiSTARŠÍ:
Kvítka - černá kočka s bílou tlamičkou, břichem, hrudníkem a špičkou ocasu, žluté oči
ČTEŠ
Kočičí válečníci: Příběh Nočního spára a Větroplašky
AdventureStínový klan má dva skvělé válečníky. Větroplašku a Nočního spára. Větroplaška by spára roztrhala na kousky, zatímco on by se pro ni obětoval. A k tomu všemu se léčitelka Stínových Černoflíčka dozví proroctví, od Hvězdného klanu jenž zní: ,Zrádce oh...