Intro

14.8K 584 31
                                    

" သမီးမချစ်ဘဲ လက်မထပ်နိုင်ဘူး အမေ။ ပြီးတော့ အမေတို့ပေးစားတဲ့လူကလည်း သမီးထက် ၇ နှစ်တောင်ငယ်တဲ့အပြင်ကို မိန်းကလေးတဲ့။ သမီး ဘယ်နားသွားအားကိုးရမလဲ။ အနည်းဆုံးရွယ်တူဆိုရင်တောင် သမီးတိုင်ပင်ဖော် တိုင်ပင်ဖက်တစ်ယောက်ရသေးတယ်တယ်လေ။ အခုက"
(အိမ်က ရုတ်တရက်ကြီးစီစဥ်တဲ့ လက်ထပ်ပွဲကို အကြောက်အကန်ငြင်းနေတဲ့ Jennie Kim)

"အမေ သမီးက အခုမှ ၂၀ပြည့်တာလေ။ သမီးနဲ့မသိတဲ့သူကို ဘာလို့ယူရမှာလဲ။ လူငယ်လို ပျော်လို့တောင်မဝသေးဘူးလေ အမေရာ။ ချယ်ယောင်းသိရင် ဟားတော့မှာပဲ"
( ပျော်ပါးလို့တောင်မဝသေးတဲ့အချိန် မင်္ဂလာဆောင်ရမယ်ဆိုတဲ့သတင်းကြောင့် အကြီးအကျယ် စိတ်ပျက်နေတဲ့ Lalisa)

[ အသက်၇နှစ်ကွာတဲ့ အိမ်ထောင်ရေးအပြင် uni မှာပါ ပါမောက္ခနဲ့ ကျောင်းသားတွေဆိုတော့..... ဒီဇာတ်လမ်းက ဘယ်လိုဖြစ်လာမှာလဲ ပြီးတော့ အရေးကြီးဆုံးအချက်က သူတို့နှစ်ယောက် မချစ်ဘဲ လက်ထပ်ရမှာ]

" သမီးမခ်စ္ဘဲ လက္မထပ္နိုင္ဘူး အေမ။ ၿပီးေတာ့ အေမတို႔ေပးစားတဲ့လူကလည္း သမီးထက္ ၇ ႏွစ္ေတာင္ငယ္တဲ့အျပင္ကို မိန္းကေလးတဲ့။ သမီး ဘယ္နားသြားအားကိုးရမလဲ။ အနည္းဆုံး႐ြယ္တူဆိုရင္ေတာင္ သမီးတိုင္ပင္ေဖာ္ တိုင္ပင္ဖက္တစ္ေယာက္ရေသးတယ္တယ္ေလ။ အခုက"
(အိမ္က ႐ုတ္တရက္ႀကီးစီစဥ္တဲ့ လက္ထပ္ပြဲကို အေၾကာက္အကန္ျငင္းေနတဲ့ Jennie Kim)

"အေမ သမီးက အခုမွ ၂၀ျပည့္တာေလ။ သမီးနဲ႕မသိတဲ့သူကို ဘာလို႔ယူရမွာလဲ။ လူငယ္လိုေပ်ာ္လို႔ေတာင္မဝေသးဘူးေလ အေမရာ။ ခ်ယ္ေယာင္းသိရင္ ဟားေတာ့မွာဘဲ"
( ေပ်ာ္ပါးလို႔ေတာင္မဝေသးတဲ့အခ်ိန္ မဂၤလာေဆာင္ရမယ္ဆိုတဲ့သတင္းေၾကာင့္ အႀကီးအက်ယ္ စိတ္ပ်က္ေနတဲ့ Lalisa)

[ အသက္၇ႏွစ္ကြာတဲ့ အိမ္ေထာင္ေရးအျပင္ uni မွာပါ ပါေမာကၡနဲ႕ ေက်ာင္းသားေတြဆိုေတာ့..... ဒီဇာတ္လမ္းက ဘယ္လိုျဖစ္လာမွာလဲ ၿပီးေတာ့ အေရးႀကီးဆုံးအခ်က္က သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ မခ်စ္ဘဲ လက္ထပ္ရမွာ]

I love you, Professor (U+Z)[COMPLETED]Where stories live. Discover now