Misi Ketua Pengawas 4

3.2K 61 3
                                    

Lepas isap kote Azim dan pancut, aku pegi toilet. Lepas tu aku nak balik. Tapi aku nampak budak chubby idaman Azim tu. Dia berdiri kat parking motor. Nampak macam tunggu orang.

Aku cuba approach tapi aku lambat. Tetiba datang mamat sukan mana ntah. Mesra semacam je diaorang ni.

Diaorang naik motor dan gerak. Aku pun naik motor aku dan ikut diaorang. Tak tau kenapa aku rasa macam nak ikut diaorang.

Budak chubby tu memang comel tapi bukan taste aku. Budak atlet tu nampak lagi delicious. Haha.

Aku assume budak tu anta si Kamal balik rumah dia la ni. Sampai-sampai situ, diaorang berpeluk. Aku nampak budak sukan tu raba kote Kamal. Pastu mereka bercium. Stim pulak tengok. Tapi belum sempat apa-apa, pintu rumah dibuka. Parent dia kot. Nasib baik tak kantoi.

Aku nampak si Kamal tu tolak budak tu manja-manja. Jadi budak tasty tu jenis nakal rupanya. Dia gelak je dan terus balik. Aku follow.

Sampai rumah dia. Nampak macam takde orang. Budak tu turun motor. Jelas nampak kote dia tegang. Boleh tahan besar tu.

Dia bukak pintu dan masuk dalam. Tapi pintu dia tak tutup rapat. Aku pegi dekat sikit. Harap-harap dia melancap la kat dalam tu.

Tepat jangkaan aku. Dia duduk atas sofa sambil usap kote dia. Geram betul aku tengok badan dia. Budak sukan. Badan mesti padu. Aku tak tahan. Aku masuk rumah dia slow-slow.

Dah dekat tu, aku terus masukkan kote dia dalam mulut aku. Dia terkejut dan tolak aku.

"Tony kan? Kawan Ketua Pengawas?"

Dia tanya. Aku angguk je. Pastu aku sambung isap kote dia. Dia macam tak nak tapi akhirnya dia mula mendengus kesedapan. Tangan aku mula meraba badan dia yang berketak-ketak tu.

Tadi Azim tak fuck aku. Skang ni, ada kote keras depan mata. Harus lah aku ride.

"Oooh..."

Senak aku bila kote dia masuk sepenuhnya. Sedappppp sangat ni. Aku gerakkan pinggul aku. Enak rasanya kena hentak.

"Ah yes!"

Aku lajukan rentak. Kasi dia meracau lagi.

"Nak pancut..."

Dia hentak kote dia dalam bontot aku pastu dia pancut. Aku berenti bergerak dan lancap kote aku. Kejap je aku dah pancut. Bila aku pancut tu, dia hentak kote dia dalam-dalam. Rasa macam nak pitam aku. Hehe.

Lepas tu aku bangun, cakap nak pegi cuci. Dia tunjuk ke arah toilet. Aku cuci dan kemudiannya aku balik. Nampak muka dia macam bersalah. Adakah dia berkapel dengan budak chubby tu? Habis tu Azim nanti nak goda budak tu plak?

Ahh, lantak lah. Janji aku dah puas. Esok aku nak skodeng diaorang... 

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now