Misi: Ketua Pengawas 13

1.7K 36 5
                                    

Sedap Abang Azim peluk aku. Hangat je badan dia. Teringat kat Nizam. Tapi Nizam jarang la peluk cium ni. Dia terus isap kote dan nak kene fuck je. Ish, naper terfikir pasal Nizam ni. Dah teringat pasal dia dengan Tony.

Aku balas pelukan Abang Azim. Dia pandang aku dan cium aku. Memang aku suka abang Azim nyer stail. Very caring, loving dan gentle. Lembut je bibir dia. Pandai dia bermain lidah aku. Aku pun mula mengulum lidah dia seperti yang dia buat kat aku.

Dan aku main stim ni. Aku rasa dia pun stim tu. Tiba-tiba dia berenti bercium dan mintak aku baring je ngan dia. Cuddle. Aku ikut je lah.

Rupa-rupanya dia nak kote dia kendur dulu, baru dia nak gerak. Hehe. Kalau Nizam tu, memang dah menonggeng dah untuk aku. Seks dan kepuasan je yang Nizam nak.

Dia kata aku kena buat pilihan skang ni. Sama ada teruskan minat kat Kamal atau tinggalkan Kamal tu dan kapel dengan dia. Lepas tu dia blah. Aku tarik dia sebelum dia keluar dan cium dia. Dia senyum dan picit pipi aku.

Jujurnya aku cakap, aku tak pernah taste pun kat abang Azim ni. Dia memang handsome dan rebutan ramai. Aku tak penah terfikir pun pasal dia sebelum Nizam datang dalam hidup aku. Masa planning untuk Nizam dapatkan Abang Azim tu aku dah terfeeling kat Nizam.

Tapi aku tak nafikan yang Abang Azim ni memang helok dan baik orangnya. Dia dah buatkan aku cair juga sebenarnya. Dengan Nizam yang dah buat perangai tu, memang abang Azim lah sekarang ni tengah buat aku rasa special.

Nizam memang tak minat kat aku. Yang tu aku tau. Daripada awal lagi, dia dah memang nak kat Abang Azim. Dan aku pun takde minat kat dia pun sebelum ni. Tapi sebab dah selalu spend time sama-sama. Hari-hari pegi sekolah dan balik Bersama-sama. Makan pun Bersama-sama. Main, takyah cakap lah. Opkoz la Bersama-sama. Hihi.

Tapi skang ni, aku kene sedar. Kene hadap realiti situasi skang ni. Nizam hanya gunakan aku untuk kepuasan dia dan untuk rapatkan diri dengan Azim. Jadi kenapa aku nak sedih-sedih mengenangkan yang dia main dengan Tony?

Sah-sah abang Azim tu sayang kat aku dan nak kapel ngan aku. Maybe aku patut bagitau dia yang aku nak mula lupakan Nizam kot. Cuba dengan dia.

Aku keluar cari dia. Takde nampak plak dia. Kereta dia aku nampak lah. Eh, tu bukan Nizam ke dengan abang Azim tu. Apa diaorang buat?

Lain macam je muka Nizam tu. Diaorang masuk kereta dan gerak. Aku capai basikal aku dan ikut. Nampak gayanya diaorang pegi ke taman kat ujung perumahan ni.

Penat plak kayuh basikal ni. Ye betul. Tu kereta abang Azim kat taman. Aku datang dekat. Curious nak tau apa yang berlaku.

Terkejut aku. Nizam tengah cium Azim. Pastu Nizam isap kote Azim. Geramnya aku. Aku ketuk tingkap kereta dengan marah. Make sure diaorang nampak aku. Lepas tu aku lari untuk balik rumah. Memang Nizam takde perasaan kat aku... air mata aku mengalir macam sungai...

Tadi dah decide untuk cuba move on. Skang memang aku kena move on!

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now