Tony
Geram betul aku tengok si Azim tu. Tak habis-habis berkepit dengan budak chubby tu. Dia dah ignore aku dah sekarang ni. Geram betul aku.
Dah la budak atlet tu pun dah ignore aku jugak. Lama dah tak merasa kote dalam mulut atau bontot aku ni...
Dulu, masa Kamal tu belum masuk dalam hidup dia, aku lah yang dia cari untuk lepaskan nafsu dia. Sekarang, dah tak pandang aku dah. Kamal je di mata dia.
"Kau kemut sikit boleh tak? Tak rasa apa-apa lah. Kata jubo kau ketat?"
Ish, bising plak mamat ni. Dah aku isap dan kasi jolok tu, banyak plak songeh dia. Tak sedap mana pun dia fuck to be honest. Huhu.
Tapi sebab aku dah janji kan? Aku kemut lah. Pedih gak bila kemut tu. Dia fuck aku laju-laju. Harap-harap dia pancut cepat. Sebab aku dah sangap sangat aku goda budak ni dan dia sanggup fuck aku janji ketat.
Budak baru ni. Datang dari KL. Katanya dah biasa fuck bontot kat sekolah lama. Semua ketat-ketat. Tercabar jugak lah aku. Hahaha.
Tapi kote dia kecik je. Tak besar macam Azim atau Nizam. As long as dia pancut Sudah lah. Aku busy fikir macam mana nak pisahkan Azim dengan Kamal tu.
Maybe aku patut gunakan Nizam tu untuk pecahkan diaorang?
"Ugh, I am cumming!"
Dia pancut dan cabut kote dia. Dia pakai baju dan mula gerak untuk keluar dari kelas tu.
"Lain kali kalau kau tak nak fuck, cakap je lah. Takyah ajak aku. Buang masa je tau."
"Eh, kau dah pancut kan? Tak puas lagi?"
Dia marah aku. Dia cakap partner-partner dia semua present ketika main dengan dia. Bukan setakat tonggeng je terima jolokan sampai dia pancut.
"Dah la lohong!"
Aku geram. Aku kejar dia dan tolak dia, tiba-tiba macam dia nak terjatuh. Pastu terus terjatuh tangga. Aku tengok je dia terbaring kat lantai. Bila terdengar suara orang menjerit, cepat-cepat aku lari menyorok.
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...