Tak sangka plan aku untuk menjauhkan Kamal daripada Nizam dah on. Baru je decide dalam rumah Kamal tadi. Skang dah jadi terus. Kadang-kadang aku rasa jahat tapi in the long run, plan ini adalah untuk kebaikan Kamal jugak. Of course untuk kebaikan aku. Tapi mostly Kamal.
Nizam terbukti tak minat kat dia dan kalau dia minat pun, dia tak setia. Takyah susah-susah nak rakam video sebagai bukti. Rupa-rupanya Kamal ikut kitaorang ke taman tu dari rumah dia.
Nizam cuba kejar Kamal tapi sebab dia kena pakai seluar bagai, sempat lah Kamal tu menghilangkan diri naik basikal dia.
Lebih kurang macam Tony je lah si Nizam ni. Pantang nampak konek. Lupa terus dunia. Huhu. Dia patut kapel je ngan Tony dan jangan kacau aku dan Kamal.
Eh, tapi adakah Kamal akan marah aku jugak sebab aku main dengan Nizam? Takpe. Aku explain kat dia yang aku memang plan untuk kantoikan Nizam tu. Bukannya aku nak main dengan dia pun. Mesti Kamal okay je dengan aku. Harap-haraplah.
Jangan backfire plan aku sudah. Huhu.
****
Kamal!! Aduhhh, tak sempat plak aku merasa kote Azim ni masuk dalam lubang aku. Eh, apa aku cakap ni?
Cepat-cepat aku keluar kereta. Azim ingatkan aku yang aku bogel. Nasib baik. Kalau tak, memang aku dah kejar Kamal tu bogel je.
Laju plak si Kamal tu. Kejap je dah hilang. Aku yang atlet ni pun termengah-mengah mengejar dia.
Takpelah. Aku tunggu je lah sampai dia datang sekolah balik. Takkan dia tak datang sekolah terus kan?
Aku Kembali semula ke kereta Azim.
"Hantar balik ke rumah Kamal boleh? Motor aku kat situ."
"Kau tak nak sambung ke?"
"Boleh lagi ke?"
"Kalau kau nak..."
Aku angguk dan terus bukak seluar Azim. Aku isap puas-puas kote Azim. Keras mencanak kote Azim naik tapi Azim takde bagi respon pun. Tiba-tiba aku dengar bunyi klik. Aku berenti isap dan nampak dia tengah pegang phone.
"Kau rakam aku ke?"
"Ye sebagai bukti."
****
"Woi, delete skang!"
"Kalau aku delete pun, Kamal dah nampak dengan mata dia sendiri tadi. Sama saja. Video ni saja aku nak simpan. Kasi reminder kat Kamal kalau dia rindukan kau nanti."
"Tak sangka kau keji macam ni!"
"Aku keji?? Kau tu lagi keji! Gunakan Kamal tu untuk dapatkan aku? Kau ingat dia tu puppet? Boleh guna sesuka hati? Kau kenapa ek? Tak berani nak goda aku sendiri? Kesian kat Kamal, kau dah mainkan perasaan dia."
"Mainkan perasaan dia? Aku tak pernah mainkan perasaan dia! Daripada awal lagi, kita dah buat perjanjian. Dia tau ini hanya permainan..."
"Dia dah jatuh hati kat kau masalahnya!"
"Serius lah..."
"Kau ni memang bebal betul! Skang ni, aku akan make sure dia lupakan kau!"
"Kurang ajar!"
Dushhhh!!!
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...