Misi: Ketua Pengawas 5

3.1K 51 0
                                    

Masa yang dinanti-nantikan telah tiba. Ketua Pengawas dah panggil Kamal untuk tolong dia lepas sekolah hari ni. Aku tak pasti apa plan Kamal.

"Ko nak goda dia ke petang nanti?"

"Kau gila ke Nizam? Takkan tiba-tiba je goda dia. Mestilah kene tunggu dulu sikit. Warm up dulu."

Betul jugak kata Kamal tu. Takpelah. Aku sanggup tunggu. Tapi aku nak join jugak sesi perbincangan diaorang tu.

"Eh kau dah kenapa? Abang Azim marah plak kang kacau dia nyer perbincangan."

Aku cakap kat Kamal yang aku akan menyorok dalam almari besar belakang kelas tu. Aku dah recce masa rehat tadi lokasi pertemuan diaorang.

"Make sure ko duduk kat tengah-tengah kelas tu ok? Kalau ko duduk kat tempat lain, memang tak nampak dari dalam almari tu."

Kamal kata aku dah obses. Memang betul pun. Tapi lately ni aku lebih obsess nak tengok Kamal tu. Kalau lah dapat tengok Azim ngan Kamal main. Pergghhh. Mesti heaven. Kote aku mula mengeras memikirkan pasal tu.

Nizam nampak agaknya. Dia terus pegang dan ramas batang aku. Aku cium dia. Ramas tetek dia dan main puting dia. Dia ketap bibir, tahan daripada merengek kesedapan kuat-kuat. Maklumlah. Dalam library.

Dia bukak seluar aku dah usap kote aku. Aku pandang keliling untuk make sure takde orang. Aku cium dia semula. Kemudian aku melutut dan bukak seluar Kamal. Kote dia dah keras menunggu mulut aku.

Aku isap kote dia, kasi basah untuk senang aku duduk sket lagi. Aku usap perut Kamal yang agak buncit tu. Best sangat. Macam bantal.

Rasanya dah cukup basah dan keras dah kote Kamal tu. Aku duduk atas riba dia, bagi masuk kote dia dalam lubang aku. Setiap kali kote dia masuk, mesti sakit. Tapi kejap je. Lepas tu terus nikmat.

Aku dihenjut oleh Kamal. Tangan dia meraba satu badan aku. Dia memang suka badan aku yang berketak-ketak ni. Dia penah cakap kat aku jangan makan lebih-lebih sangat. Nanti gemuk macam dia. Tak mungkin la aku boleh jadi gemuk sebab aku training sukan hari-hari. Kelakar jugak Kamal ni.

Tetiba dengar bunyi ada orang datang dekat tempat kitaorang tengah main. Aku cepat-cepat bangun dan pakai seluar. Kamal pun cepat-cepat pakai seluar dia.

Student kelas sebelah aku lalu situ cari buku. Sibuk betul. Tak sempat pancut masing-masing.

"Abis discussion ngan Ketua Pengawas, ayg anta Mal balik k?"

Aku cium dia pastu keluar pegi toilet. Kene la cuci. Nanti gatal. Haha. Kamal nampak macam terkejut tadi. Aku pun sebenarnya terkejut. Aku bahasakan diri aku ayang tadi. Adakah aku dah jatuh cinta dengan Kamal? 

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now