Misi Ketua Pengawas 7

2.6K 39 2
                                    

Hari ni lah Kamal akan jumpa Ketua Pengawas tu. Tak sabar plak nak skodeng nanti. Tapi kenapa hati aku rasa berat semacam je? Macam tak happy plak. Sedangkan ini lah yang aku nanti-nantikan selama ni. Aku rapat ngan Kamal pun sebab ni lah.

Kamal... dia tengah buat apa agaknya skang ni. Mesti tengah berdebar tu. Tak leh focus dalam kelas agaknya. Eh, nape Kamal nak neves. Dia tak minat pun kat Azim tu.

Aku dah tengok dah kelas kosong yang diaorang akan buat discussion nanti tu. Ada almari besar wehhh. Boleh masuk dua orang dalam tu. Aku akan tunggu diaorang dalam tu sambil intai nanti.

Okay, dah setel dah meeting ngan Coach. Boleh gerak ke sana skang. Seperti yang aku jangkakan, memang luas dalam almari ni. Now, kene tunggu je lah.

Alamak, sapa plak tu masuk dalam kelas ni? Macam kenal je. Ni bukan Tony ke? Yang main dengan aku aritu? Apa dia buat kat sini?

Dia datang ke arah aku. Dia bukak almari.

"Tony? Apa u buat kat sini?"

"You buat apa sini?"

Aku tak jawab.

"Oh, you nak intai Kamal dengan Azim ye?"

Aku angguk je.

"U sebenarnya nak kat Kamal ke Azim ek?"

Belum sempat aku jawab, dengar suara dari luar kelas. Tony cepat-cepat masuk dalam almari dan tutup pintu.

"You nak intai Azim ke Kamal?"

"I nak tengok Azim goda Kamal tu, hihi."

"Kenapa?"

"Saja je. Curious."

Lepas Tony masuk dan tutup pintu almari tu, kitaorang skodeng Kamal dengan Azim. Tony mula pegang-pegang badan aku. Kacau betul la dia ni. Nak concentrate skodeng pun susah. Dia meraba batang aku dan aku tepis. Sabar lah. Aksi belum panas lagi kat luar tu. Hehe.

So far, diaorang hanya berborak je. Discuss pasal topik syarahan la kot. Tapi sekali sekala tu nampak la Azim sentuh Kamal tu. Pastu kadang-kadang tu Azim bangun dan sengaja gesel kote dia kat siku Kamal. Budak tu macam buat tak tau je.

Akhirnya, Azim dah tak tahan kot. Dia cium Kamal. Mula-mula Kamal macam terkejut. Azim minta maaf sebab reaksi Kamal tu. Tapi Kamal pandang direct ke almari aku. Seolah-olah dia nak cakap dia tak nak buat tu sebenarnya tapi sebab aku mintak...

Dia terus tarik Azim dan mereka bercium. Aku dah tak keruan dah tengok. Bila Azim bukak seluar Kamal dan mula mengisap kote Kamal, kote aku pun mengeras. Tapi peliknya, aku tak turn on pun tengok Azim tu... aku turn on tengok kote Kamal.

Kenapa ek?

Sedangkan idaman hati aku tengah bogel depan aku, tunjuk bontot dia yang nice dan montok tu. Kote Azim pun boleh tahan jugak. Senak jugak lah kalau kene hentak tu.

Tengah-tengah aku kebingungan tu, aku rasa kote aku suam je. Rupa-rupanya Tony tengah isap kote aku. Tapi aku tengah blur so aku biarkan je dia isap. Sedap jugak hehe.

Balik pada perasaan aku... kenapa aku tak turn on tengok Azim?

Aku dengar Azim mintak Kamal fuck dia. Kamal akur je permintaan Ketua Pengawas. Bila dia masukkan kote dia dalam Azim, aku dengar Azim merengek kesedapan. Aku faham perasaan Azim Ketika tu. Aku dulu top tapi lepas kasi Kamal fuck aku, memang aku jadi bottom je ngan Kamal. Sedap giler bila kote dia masuk dalam dan hentak. Aku jeles plak tengok muka Azim merah tahan senak dan nikmat.

Tiba-tiba Tony pusingkan aku menghadap dia dan masukkan kote aku dalam bontot dia. Potong betul la Tony ni. Tapi aku still tak stop dia. Aku terperangkap dalam perasaan aku. Tak tahu apa yang aku rasa skang ni. Teruja. Jeles. Sentap. Semua lah.

Lepas tu tiba-tiba lubang Tony bergetar. Dah pancut kot. Aku pusing balik menghadap Kamal dan Azim. Kali ni, Azim baring dengan kaki dia atas bahu Kamal. Bergoyang-goyang kote Azim bila Kamal hentak dia.

Handsome betul... aku tengok Kamal ni. Mata aku langsung tak pedulikkan Azim tu. Walaupun dia lah asalnya objek obsesi aku. Kenapa?

Tony buat hal lagi. Agaknya dah tak tahan sangat tengok kote Azim keras terhayun-hayun, dia keluar dari almari dan terus panjat meja Azim. Dia duduk atas kote Azim dan mula ride. Hard. Mulut dia punya la bising sekali.

Aku nampak Kamal berenti mendayung. Dia pandang aku. Muka dia marah campur sedih. Alamak. Dia mesti dapat teka yang aku main dengan Tony tadi sebab aku tak pakai seluar. Kote aku pun nampak basah.

Kamal cabut kote dia dari lubang Azim dan terus pakai baju dan seluar. Dia lari keluar cepat-cepat.

"Apa kau buat kat sini?"

Aku ingat Azim tanya Tony rupa-rupanya dia pandang direct kat aku. Tak tau apa aku nak cakap. Aku pun cepat-cepat pakai seluar balik dan lari keluar, kejar Kamal.

Sempat jugak lah aku dengar Tony mendengus kesedapan. Dia pancut atas Azim. Aku dengar sayup-sayup je suara Azim marah Tony. Tapi aku dah tak pedulik diaorang. Aku kene cari Kamal dan explain...

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now