Nizam tak percaya yang Kamal sedang membalas ciuman dia. Kamal mula meraba badan dia sambil masukkan lidah ke dalam mulut Nizam.
Kamal rindukan badan sasa Nizam. Dia boleh rasa yang badan Nizam semakin berketak berbanding sebelum ni.
Dua-dua dah hanyut dalam nafsu dan terlupa yang diaorang berada dalam public toilet.
Nizam pegang kote Kamal dan dapat rasakan Kamal tengah mencanak keras. Nizam rindukan hentakan Kamal. Cepat-cepat dia tarik Kamal masuk ke dalam stall toilet.
Dia bukak zip seluar Kamal dan masukkan kote keras Kamal dalam mulut. Kamal mendengus kesedapan. Nizam menjilat telur Kamal.
"Ahhhhhhh..."
Kamal angkat Kamal dan tonggengkan dia. Kamal tarik track pants Nizam dan terus jilat lubang Nizam. Terkemut-kemut Nizam menahan kenikmatan.
"Yesssss... ooohhh sayang... yessss..."
Setelah basahkan lubang dia betul-betul, Kamal stop rimming dan cium Nizam. Dia masukkan jari, menyebabkan Nizam tak keruan. Nizam tolak Kamal sampai dia terduduk atas toilet bowl.
Nizam terus duduk atas kote Kamal. Lama tak merasa kote tebal Kamal. Sakit sikit bagi Nizam. Tapi nikmat yang tak terhingga.
"Ahhhhhhhhhhh..."
Kamal cium dia untuk senyapkan dia. Nizam mula ride kote Kamal. Tetap dia berbunyi walaupun mulut dia penuh dengan lidah Kamal.
Kamal gentel nipples dia lepas tu Kamal lancapkan kote Nizam. Lagi lah tak keruan Nizam jadinya.
"Stop sayang. Tak nak pancut lagi."
Kamal stop lancapkan Nizam dan letak tangan dia kat pinggang Nizam yang ramping tu. Kemudian dia mula hentak laju-laju kote dia ke dalam lubang Nizam.
"Ahhhh... ugh... oooh... sayangggg... sedappppp... ugghhhhhhhhh!!"
Kote Nizam dah keras maksimum. Air mazi dah meleleh dan membasahi perut Kamal. Dia lajukan dan dalamkan lagi hentakan dia sampai Nizam terkedu. Tak keluar bunyi walaupun mulut dia terbuka.
Nizam dah tak tahan dah. Dia pancut. Kamal tak pernah tengok Nizam pancut sebanyak tu. Dah la pancut sampai kene ke siling.
"Jangan stop sayang! Fuck me harder sampai sayang pancut dalam..."
Kamal akur permintaan Nizam. Dia teruskan tusukan dalam dan laju dia.
"Hmmmphhhh... oooohhhhh... ahhhhh..."
Kote Nizam mencanak kembali. Nizam cium Kamal dan masukkan lidah untuk Kamal kulum. Nizam mula main nipples Kamal.
"Ooohhhh ayanggg sedapppp..."
Kamal dapat rasa dia nak pancut dah. Baru kote dia nak meletup, tetiba pintu utama tandas tu terbuka.
"KAMALLLL!!??"
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...