Lambat betul kelas nak habis hari ni. Selalunya rasa kejap je. Banyak aktiviti hari ni. Penat. Tapi sebab hari ni Azim akan berdating dengan Kamal, aku gagahkan diri untuk skodeng. Eh dating plak. Hari ni diaorang nak buat discussion pasal syarahan.
Aku dah usya dah kelas tempat diaorang nak berdiscussion tu. Kelas tempat aku ngan Azim selalu main. Ada almari besar kat belakang kelas tu. Boleh intai diaorang. Harap-harap cepat lah Azim goda budak tu. Tak nak tunggu lama-lama diaorang betul-betul bincang pasal syarahan. Hahaha.
Lagi 10 minit, diaorang akan datang kelas untuk discussion. Better aku pegi sekarang dan masuk dalam almari tu.
Aku bukak almari tu dan nampak budak atlet tu dah nyorok kat situ.
"Tony? Apa u buat kat sini?"
"You buat apa sini?"
Nizam tak jawab.
"Oh, you nak intai Kamal dengan Azim ye?"
Nizam angguk je.
"U sebenarnya nak kat Kamal ke Azim ek?"
Belum sempat Nizam jawab, dengar suara dari luar kelas. Aku cepat-cepat masuk dalam almari dan tutup pintu.
"You nak intai Azim ke Kamal?"
"I nak tengok Azim goda Kamal tu, hihi."
"Kenapa?"
"Saja je. Curious."
Aku tengok dia perhatikan kelas tu. Penuh konsentrasi. Aku teringat hari tu main dengan dia. Boleh tahan jugak senak aku kene fuck dengan dia. Aku pun start menggatal. Tangan aku merayap kat badan dia. Suka betul badan atlet ni. Takde lemak sikit pun.
Berbanding Azim. Dia tu walaupun kurus tapi dia takde muscle definition macam Nizam. Dia biarkan je aku pegang badan dia. Tapi bila aku pegang kote, dia tepis.
Aku pun intai jugak lah apa yang berlaku kat luar tu. So far, diaorang hanya berborak je. Discuss pasal topik syarahan la kot. Tapi sekali sekala tu nampak la Azim sentuh Kamal tu. Pastu kadang-kadang tu Azim bangun dan sengaja gesel kote dia kat siku Kamal. Budak tu macam buat tak tau je.
Akhirnya, Azim dah tak tahan kot. Dia cium Kamal. Mula-mula Kamal macam terkejut. Azim minta maaf sebab reaksi Kamal tu. Tapi Kamal macam pandang direct ke almari aku. Dia terus tarik Azim dan mereka bercium.
Aku tengok Nizam. Dia dah tak keruan dah. Bila Azim bukak seluar Kamal dan mula mengisap kote Kamal, aku nampak kote Nizam pun mengeras.
Aku raba kote dia. Dia tak tepis pulak kali ni. Aku rasa dia terlalu concentrate tengok Azim isap Kamal tu. Aku bukak zip seluar dia dan keluarkan kote dia. Lagi sekali dia takde buat apa-apa.
Aku masukkan kote dia dalam mulut aku. Dia biarkan aja so aku pun teruskan aja lah mengisap.
Bila aku pandang ke luar, aku nampak Azim tengah ride kote Kamal. Seksi jugak Azim tu kene fuck. Kote keras dia melantun-lantun. Terus lubang aku terkemut-kemut teringatkan kesenakan kene fuck oleh kote tu.
Aku tolak Nizam supaya mengadap aku dan aku membelakangi dia, masukkan kote dia dalam lubang aku. Ugghhhh. Senak tapi sedap. Aku rasa macam nak menjerit tapi nanti kantoi plak dengan Azim dan Kamal.
Nizam tak bergerak. Mata dia tetap memandang ke luar, tengok Kamal fuck Azim. Aku gerakkan bontot aku. Immediately rasa sedap. Aku gerak laju-laju sambil lancapkan kote aku. Tak lama lepas tu, aku pancut.
Dah puas, aku keluarkan kote dia dan sambung tengok show Azim dan Kamal. Kali ni, Azim baring atas meja dan Kamal fuck dia. Ganas jugak Kamal fuck dia. Azim nampak macam enjoy sangat kene fuck tu. Muka merah padam. Kote dia still keras. Aku jadi geram plak tengok kote dia tu.
Tanpa fikir panjang, aku keluar dari almari tu dan terus naik atas meja tu dan duduk atas kote Azim. Aku ride dia laju-laju. Best betul. Tadi dapat kote Nizam, skang kote Azim plak.
Aku macam dah hilang akal. Aku ride kote dia sampai aku pancut. Habis badan Azim. Kemudian baru aku perasan Azim nyer expression. Dia marah. Then baru aku perasan yang Kamal dan Nizam pun dah takde dalam kelas tu.
Eh, apa dah jadi?
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...