Misi Ketua Pengawas 11

1.8K 44 0
                                    

Aku buntu. Dah tak tau nak buat apa. Dah nak seminggu Kamal tak datang sekolah. Tiap-tiap hari aku call tapi Kamal tak jawab. Aku mesej pun Kamal tak respon. Aku pegi ke rumah Kamal tapi mak Kamal cakap Kamal takde kat rumah.

Aku tau dia ada kat rumah. Kalau ikutkan hati ni, aku terjah je masuk rumah dia tu. Tapi aku tak nak jadi kurang ajar kat mak Kamal.

Akhirnya aku berjaya convince Azim untuk pegi rumah Kamal. Susah jugak jadi Ketua Pengawas ni. Dia sangat busy. Dia pun memang nak pegi jumpa Kamal. Dia risaukan Kamal tu, katanya.

Nampak gayanya Azim tu bukan sekadar minat je kat Kamal tu. Mungkin lebih daripada tu. Bengkerk plak aku. Tapi sebab desperate, aku biarkan aja dulu.

Nampak gayanya mak Kamal kasi Azim masuk. Cissss!! Ni mesti Kamal dah cakap kat mak dia jangan kasi Nizam masuk ni. Semua salah Tony!!

Kalau dia tak keluar dari almari tu, takde lah aku kantoi main dengan Tony depan Kamal. Skang Kamal dah tak nak cakap dengan aku. Tapi kan, kenapa aku kecoh sangat pasal Kamal tak nak bercakap dengan aku ni?

Aku sekadar gunakan dia untuk merasa Azim kan? Sebenarnya aku dah terminat kat Kamal tu. Tapi aku still in denial. Tak nak mengaku. Skang mungkin dah terlambat sebab Tony. Mungkin jugak Azim akan curi dia daripada aku. Haihhh...

Tapi kan... kalau Kamal merajuk dengan aku tu... maksudnya dia memang suka kat aku la ek? Sebab tu dia sedih/marah bila dia nampak aku baru lepas main dengan Tony. Kan?

Ish. Confuse aku. Tapi tak leh dapat sebarang jawapan sebab Kamal tak nak bercakap dengan aku. Rindu plak peluk budak chubby tu. Hentakan dia pun aku rindu. Huhu.

Eh, aku nampak Azim dah keluar dari rumah Kamal. Aku lambai ke arah dia dan dia pun berjalan menuju ke aku.

"Nizam? Apa kau buat kat sini?"

"Macam mana Kamal?"

"Kesian aku tengok dia. Kau ni pun!"

Azim tumbuk bahu aku. Sakit sial. Azim pun cakap Kamal dah bagitau segala-galanya. Pasal perjanjian aku dengan Kamal. Misi Ketua Pengawas tu.

Aku terkedu. Tak tau nak cakap apa.

"Kenapa kau tak approach je aku terus? Kenapa perlu guna Kamal untuk dapatkan aku?"

Lagi sekali aku terdiam. Aku pun tak tau kenapa aku involve kan Kamal dalam fantasi seksual aku ni. Aku pun pelik jugak. Kalau aku direct je dengan Azim kan senang. Tak complicated. Tapi tak tau kenapa aku rasa macam Azim takkan layan aku. So aku gunakan Kamal... skang dah tak tau jadi apa dah plan aku tu...

"Kamal cakap apa lagi?"

Azim tak jawab. Dia tenung aku tajam. Takut plak aku. Tetiba Azim tarik tangan aku dan letak kat kote dia.

"Nak sangat kan? Nah! Tunggu apa lagi? Isap lah!!"

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now