Aku berdebar. Bukan pasal syarahan tu. Sebagai Ketua Pengawas, syarahan tu perkara biasa bagi aku. Sejak tingkatan satu, aku dah join syarahan wakil sekolah. Takde hal lah. Aku debar sebab lain ni.
Kamal. Tak tau kenapa. Aku suka sangat kat budak chubby tu. Sampai si Tony pun dah sentap dengan aku sebab tak layan kehendak dia untuk kene fuck. Dah bosan lah fuck si Tony tu. Lagipun aku nak relationship. Dan aku pasti bukan aku sorang je yang fuck Tony kat sekolah ni. Ramai lagi.
Lagipun dia kurus sangat. Takde isi langsung. Kamal lain, dia berisi sedap. Comel plak tu. Bersopan je. Selalu tolong orang kat library.
Tapi betul ke aku nak goda dia petang nanti? Aku dah set dengan dia untuk dia tolong aku buat syarahan petang ni. Tony la sibuk cucuk jarum suruh aku goda dia. Aku kalau boleh nak lebih daripada main je. Kalau setakat nak main tu, sesapa je kat sekolah ni aku boleh dapat. Ketua Pengawas kan?
Bila kelas habis je, cepat-cepat aku pegi library untuk pinjam beberapa buku. Walaupun aku tak nervous pasal syarahan tu, aku still nak buat betul-betul jugak. Tak nak la si Kamal tu nanti ingat aku ni main-main plak.
Kejap je tunggu kat tepi tangga tu, dah nampak dah pipi gebu si Kamal tu. Aku lambai-lambai kat dia dan dia angguk tanda dia nampak aku. Dia nampak cute sangat. Dia mintak relax kejap untuk dia minum air. Kesian dia, berjalan jauh. Hihihi.
Masuk je dalam kelas tu, aku nampak ada meja ngan kerusi dah diletak kat tengah-tengah kelas. Mesti Tony yang buat tu. Aku ajak Kamal duduk. Lepas tu aku letak buku dan start discussion. Memang bijak budak ni. Apa yang aku tanya dia tau je jawapannya. Lagi berbunga la hati aku macam ni.
Akhirnya aku dah tak boleh concentrate. Tak tahan la. Perfume dia plak memang menyebabkan nafsu aku makin meningkat. Tapi kene test market dulu. Takkan terjah je kot. Mula-mula pegang sikit-sikit. Lepas tu gesel kote kat siku dia. Ye, aku tau. Tadi aku cakap aku nak lebih daripada fun dengan dia tapi sorrylah. Aku dah tak tahan tengok dia ni.
Aku cium dia. Tapi reaksi dia bukan yang aku expect. Dia nampak terkejut. Aku malu. Cepat-cepat minta maaf. Aku tak nak la perbuatan aku tu menyebabkan dia benci plak kat aku. Dia senyap je. Aku menyesal ikut sangat kote dan tak ikut hati aku. Aku duduk balik dan amek buku untuk start balik discussion.
Tiba-tiba dia plak cium aku. Nasib baik dia tak lari je terus tadi. Aku pun cium lah dia balik. Best ciuman dia. Sangat passionate. Macam dia dah lama tak bercium je. Aku hulurkan lidah aku dan dia kulum, lawan ngan lidah dia. Pastu lidah dia plak masuk dalam mulut aku. Tak sangka budak pendiam ni agak dominan. Best jugak macam ni. Hihi.
Aku bukak seluar dia dan isap konek dia. Tebal dan besar. Boleh tahan jugak ni. Aku tanya dia okay ke tak sebab tak nak dia tak selesa. Dia kata okay. Sedap tak? Dia angguk. Aku berenti isap kote dia dan cium dia. Aku tewas.
"Fuck abang please..."
Aku mintak dan aku berdiri untuk duduk atas riba dia. Dia isap kote aku yang tengah mencanak tu.
"Oooh sedap sayang. Tapi jangan lah, nanti abang pancut. Abang nak rasa kote sayang dalam abang please."
Dia angguk je. Mungkin dia tak expect aku mintak dia fuck aku kot. Aku naik atas riba aku dan duduk atas kote dia.
"Ooooh sayang... sedapnya..."
Aku merengek kesedapan. Dia pun mula meraba badan aku dan main puting aku. Lagi la cepat aku ride kote dia sambil meracau.
Kemudian tu aku cakap aku nak tengok dia fuck aku. So aku baring atas meja dan mintak dia angkat kaki aku ke bahu. Dia masukkan kote. Aku menahan senak dan nikmat. Dia mula mendayung. Aku main puting dia. Dia mendengus.
Dia cium aku dan teruskan rentak dia yang slow and steady.
"Sedap Kamal! Jangan berenti fuck abang dalam-dalam!"
Tiba-tiba pintu almari terbuka. Kami berdua terkejut. Tony keluar dari almari tu dan dia terus naik atas meja dan duduk atas kote aku yang keras tu. Dia mendengus. Dia memang suka kote aku.
Tapi kenapa dia ada kat sini skang ni? Kacau daun betul lah. Kamal pun dah berhenti fuck aku. Dia tengah pandang almari tu. Rupa-rupanya ada sorang lagi kat dalam tu.
"Apa kau buat kat sini?"
Aku tanya dengan nada agak marah. Kamal cabut kote dia tiba-tiba. Sakit bontot aku. Dia pakai baju seluar dan terus lari keluar. Aku marahkan Tony tapi Tony dah melayang ke dunia lain. Langsung tak dengar apa-apa. Dah la berat. Takleh aku nak tolak dia.
Budak tadi tu dah berlari keluar, kejar si Kamal. Nak je aku tumbuk si Tony ni. Baru dia dengar kot. Penat aku bebel. Tiba-tiba aku rasa basah dada aku. Dia pancut. Baru la dia berenti ride kote aku. Aku tolak dia ke lantai dan kutip pakaian aku.
Cepat-cepat aku pakai untuk gi cari Kamal. Tony pegang aku, tak kasi aku keluar dari kelas tu. Dia plak yang membebel. Katanya, aku dah tak layan dia macam dulu. Dia tak puas hati. Dah lama aku tak fuck dia. Sebab tu dia buat macam ni. Dia rindukan aku.
"Kau rindu aku? Bukan kau dah main ngan budak tu ke dalam almari tadi? Tak perlu kot nak berpura-pura Tony. Kau hanya nakkan kote aku kan?"
Tony nak jawab tapi dia terdiam. Aku terus tinggalkan dia dalam kelas tu. Habis melekit badan aku sebab Tony pancut atas aku tadi. Terpaksa balik rumah terus. Esok je lah aku cari Kamal.
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...