Hi korang. Tony ni. Turn aku plak untuk bercerita. Takkan story aku habis kat wayang tu je, tengah cuba goda Azim.
Sebenarnya, aku dah naik menyampah dengan love triangle diaorang ni. Kita muda lagi kot. Perlu ke nak bercinta-cinta ni. Better have fun je kot.
Sekarang ni Azim tu tetiba dah tak nak fun dengan aku sebab dia nak kat Kamal je. Nizam tu pun tak nak kat aku sebab Kamal.
Last aku dengar... diaorang berthreesome lepas insiden dekat pawagam hari tu. Annoying giler tengok diaorang lepas threesome tu. Berkepit je sana sini bertiga.
Tapi aku tau Nizam tu tak berapa suka Azim tu merapati Kamal. Azim pun tak suka Nizam. Tapi demi Kamal, diaorang sanggup bermadu. Sedap sangat ke kote Kamal tu sampai berebut-rebut Nizam dan Azim? Maybe aku patut try jugak. Azim dan Nizam aku dah try. Hahahhaha.
Tapi aku tak taste sangat lah budak chubby tu. Tak tau la apa yang diaorang tu rebutkan.
Penat dah aku nak goda Azim tu. Memang lost cause dah tu. Biarlah dia dengan love triangle dia tu. Malas aku nak sibuk. Banyak lagi kote lain yang boleh puaskan aku. Haha.
By the way, aku dah boleh kembali ke sekolah dah skang ni. Sempat lah untuk trial SPM. Then lepas SPM, aku boleh blah dari sini, masuk uni dan goda abang-abang senior pulak. Bosan dah dengan budak-budak sekolah ni.
****
Dah setahun berlalu sejak Kamal dibottomkan oleh Azim. Nizam pun dah merasa kote Azim yang dia idamkan selama ni.
Azim pun dah sambung belajar kat UIA. Kamal rasa mesti dia jadi rebutan ramai kat sana. Dia ada tanya Nizam hari tu... tak rindukan Azim ke?
Nizam kata dia tak rindukan Azim langsung. Dia dah Bahagia dengan Kamal. Especially sekarang ni Kamal dah jadi flex sejak dibottomkan oleh Azim.
Dia happy je dapat merasa kote keras Kamal dalam lubang dia pastu merasa lubang ketat Kamal.
Nizam tanya jugak Kamal camne sejak Azim dah takde ni. Kamal pun happy je dengan Nizam.
Pada awalnya... Nizam hanya menggunakan Kamal untuk dapat merasa Azim, ketua pengawas. Jadi, setelah dia dah merasa, Misi Ketua Pengawas dah boleh berakhir. Dan dia lah yang paling beruntung sekali, dapat apa yang dia nak dan jugak dapat Kamal sebagai bf.
Walaupun Kamal akan argue yang dia jugak dapat merasa Azim dan end up dengan seorang bf yang hot and berketak-ketak badan.
THE END??
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...