Misi: Ketua Pengawas 12

1.8K 41 0
                                    

"Nak sangat kan? Nah! Tunggu apa lagi? Isap lah!!"

Aku nampak Nizam terkejut apabila aku letak tangan dia kat kote aku. Tapi dia tak tarik tangan dia. Malah, aku rasa dia meraba kote dan telur aku sikit-sikit.

Mungkin dia malu-malu sebab kita kat tepi jalan kot. Aku rasa kalau kita kat tempat lain ni mesti dia terkam dah ni. Dia masih tersipu-sipu terdiam namun tangan dia masih meramas telur aku.

Aku suggest kita pergi kereta aku. Dia ikut je. Duduk dalam kereta, dia terus raba kote aku. Usap sampai keras. Dia pandang aku. Seolah-olah meminta untuk isap. Tapi dia tak bersuara. Aku angguk je. Dia terus bukak zip seluar aku dan isap konek aku.

Memang sedap lah dia isap. Patutlah Kamal pun terjatuh hati kat dia. Servis baik ni. Aku start enjin kereta dan drive ke tempat yang lebih terselindung. Nizam teruskan je mengisap aku. Aku turunkan seat supaya aku bersandar ke belakang sikit.

Dia ni tak minat kat Kamal macam Kamal minat kat dia. Aku boleh gerenti. Kalau dia betul-betul dah suka kat Kamal, dia takkan isap kote aku dengan rakusnya macam ni.

Bagus la untuk aku. Kamal akan lagi sedih kalau dia tau yang Nizam dah isap kote aku. Boleh la aku kapel ngan Kamal. Aku baru je nak amek phone dan rakam sebagai bukti untuk kasi kat Kamal. Tetiba dia berenti isap dan pandang aku.

Dia cium aku. Tapi aku tak cium dia balik. Aku hanya nak cium Kamal saja. Tony yang memang selalu isap kote aku tu pun aku tak penah cium.

"Fuck me please..."

Dia sambung isap balik. Aku assume dia nak basahkan kote aku lah. Dia bukak seluar dia dan basahkan lubang dia dengan air liur dia. Baru je dia nak naik riba aku, ada orang ketuk tingkap kereta.

Kamal!!

****

"Nak sangat kan? Nah! Tunggu apa lagi? Isap lah!!"

Aku terkejut... tak penah aku terfikir yang aku dapat sentuh konek idaman aku. Hensem betul Azim ni. Jari jemari aku mula meraba. Memang kote dia besar. Aku dah nampak dah hari tu masa dia main dengan Kamal.

Kamal!! Eh apa aku buat ni? Bukan aku nak tau pasal Kamal ke tadi? Tapi kote dah dalam genggaman ni takkan nak lepaskan peluang. Bukan itu ke tujuan asal aku main ngan Kamal? Untuk dapatkan kote Azim. Keliru aku.

Azim tarik aku ke kereta dia. Better sket lah. Takde orang nampak. Takkan nak main tepi jalan kot. Masuk je kereta dia, aku sambung meraba. Keras dah pun. Aku pandang muka dia, nak tengok reaksi dia. Takde plak nampak macam dia tak suka. Dia angguk lagi.

Teruslah aku bekerja. Bukak zip seluar dia dan isap kote dia. Puas hati. Terus terlupa pasal Kamal. Lubang aku dah terkemut-kemut dah membayangkan konek keras Azim tu masuk dalam dan hentak aku. Sebab terlalu horny dan ghairah, aku cium dia. Kamal pun aku tak cium. Teruk betul aku ni.

Tapi dia tak cium aku balik. Aku mintak untuk dia fuck aku dan aku sambung isap kote dia. Bagi basah betul-betul untuk masuk dalam lubang aku. Kemudian aku basahkan lubang aku dan aku naik atas riba dia.

Betul-betul tak sabar untuk merasa konek dia dalam aku. Tetiba ada bunyi orang ketuk tingkap kereta. Alamak kantoi... eh Kamal ke tu!?!?

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now