Misi Ketua Pengawas 18

1.5K 35 0
                                    

Nizam mula-mula tak nak campur dengan plan Tony untuk pisahkan Kamal dengan Azim. Tapi lama-lama dia fikir, dia rasa dia patut buat sesuatu untuk balas apa yang Azim buat kat dia hari tu.

Bukan mata dia lebam kene tumbuk tapi Azim nak buktikan pada Kamal yang Nizam tu jahat. Dan tak sesuai untuk Kamal.

Sedangkan dia tu main je ngan Tony. Sama je. Tapi rasa diri dia tak bersalah. Kamal tu takt ahu sebenarnya true colors Azim tu.

Nizam takde plan untuk pisahkan diaorang. Cuma nak Kamal tahu kisah sebenarnya.

"Hi Kamal."

Nampak Kamal terkejut. Dia diam je, tak cakap apa-apa. Rindu plak aku dengan budak chubby ni. Haihhhh...

"Kamal, aku nak cakap something ngan kau."

Kamal terus gerak untuk keluar tapi Nizam halang dia.

"Lepaskan aku Nizam."

"Selagi kau tak dengar apa yang aku nak cakap, aku takkan lepaskan kau. Lagipun si Azim tu tengah busy dengan Tony sekarang ni."

Sekali lagi, muka Kamal menunjukkan dia terkejut. Kesian plak aku tengok dia.

"Aku rindu kau, Kamal."

Nizam peluk Kamal ketat-ketat. Kamal mula-mula tak balas pelukan tu tapi tak lama lepas tu, dia peluk Nizam balik.

Nizam mula cium pipi Kamal. Dia terasa pipi Kamal basah. Air mata dia mengalir rupa-rupanya.

"Maafkan aku Kamal. Aku tak berniat untuk lukakan kau. Aku sayang kau sebenarnya."

Kamal diam je tapi dia tak lepaskan pelukan dia. Nizam cium dia dan Kamal balas ciuman tu.

****

"Kau buat apa kat sini, Tony?"

Azim bangun tapi Tony tarik dia untuk duduk semula.

"Aku ikut kau lah. Nak tengok sikit lovebirds berdating."

"Baik kau pergi. Sikit lagi Kamal datang balik. Aku tak nak dia nampak kau."

"Jangan risau lah pasal Kamal tu. Dia busy dengan Nizam skang ni."

Azim terkejut. Dia cuba untuk bangun sekali lagi tapi Tony halang dia. Kuat jugak si Tony tu rupa-rupanya. Dia mula meraba Azim.

"Kau buat apa ni?"

Tony tau je camne nak keraskan kote Azim.

"Aku nak main ngan kau lah."

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now