"Azim, kau ni dah kenapa?"
Tony membebel tapi Azim tak perasan pun.
"Apa dia?"
"Kote kau ni tak keras. Penat aku isap."
"Aku takde mood la Tony."
Tony membebel lagi. Tetiba je Azim takde mood nak layan Tony. Selalu lepas kelas tambahan, memang Tony akan isap kote dia kat dalam salah sebuah kelas yang kosong kat sekolah tu.
"Kau teringat kat budak dalam library tu ke?"
"Ish, bukan tu je. Aku fikir pasal competition aku ni. Syarahan aku tu. Banyak lagi tak siap ni."
"Kau ni pun. Apa susah. Kau mintak tolong la budak tu. Cakap kau perlukan expertise dia."
"Boleh ke ek?"
"Kau ketua pengawas kot. Pesal lak takleh suruh junior tolong kau?"
"Nanti orang kata salah guna kuasa plak camne?"
"Kau rogol je sesapa yang cakap tu."
Azim tergelak. Dah rasa lega sikit dah. Tetiba kote dia mengeras dalam tangan Tony.
"Haa, dah keras pun. Barulah syok aku isap."
Tony pun masukkan kote Azim semula dalam mulut dia. Hangat je rasa mulut Tony. Azim pun mendengus kesedapan. Tony terus mengisap sambil tangannya menggentel puting Azim.
"Oh Tony. Sedappppp."
Tony kemudiannya jilat telur Azim yang besar tu. Azim merengek, membuatkan Tony masukkan telur dalam mulut dia dan main lidah. Azim dah tak keruan. Kote dia dah mula mengeluarkan air mazi.
Tony bangun dan bukak seluar dia. Azim pegang kote Tony yang keras tu. Juga dah basah. Tony selalu mintak Azim isapkan konek dia tapi Azim selalu tolak dengan alasan tak sunat. Tony pasrah je jadi bottom untuk Azim. Dia cukup puas dah dapat isap kote Azim. Kadang-kadang dapat jugak dia merasa batang Azim tu menusuk lobang dia.
Dia pun tak pasti apa yang menyebabkan dia suka sangat puaskan nafsu Azim. Mungkin sebab badan dia yang athletic tu kot. Atau pun sebab dia tinggi, sawo matang dan hensem. Kote dia pun boleh tahan besar.
Tony tonggeng. Basahkan jari dia dan masukkan jari ke dalam lubang dia. Sedap rasanya tapi lagi sedap kalau kote Azim.
"Nak fuck aku tak Azim?"
Azim geleng kepala. Tony angguk dan sambung isap kote Azim. Sambil tu dia pun lancapkan kote dia sendiri. Walaupun kote dia tak sepanjang kote Azim, tapi kote dia agak tebal. Cuma tak sunat je lah.
Azim mula bernafas laju. Tangan dia pegang kepala Tony. Dah nak pancut.
Tony cepatkan rentak dia mengisap, sama laju dengan tangan dia melancap. Dia nak pancut sama-sama.
Tangan Azim menggenggam rambut Tony dan dia hentakkan konek dia dalam mulut Tony. Dia pancut berdas-das dalam mulut Tony yang menelan semua air mani Azim. Tony pun pancut tak lama lepas tu. Mulut dia masih penuh dengan kote Azim jadi bunyi yang dia buat agak tenggelam sikit.
"Okay, thanks Tony. Aku nak balik dulu."
"Jumpa minggu depan ya?"
To be continued...
YOU ARE READING
Misi: Ketua Pengawas
General FictionKamal budak shy dan chubby yang tiba-tiba tercampak dalam skandal seks antara Nizam dan Ketua Pengawas sekolah. Story Misi Ketua Pengawas disambung dalam Semakin... mainly Kamal dan Nizam... watak Azim akan diintegrate dalam siri lain...