Misi Ketua Pengawas 8

2.3K 42 2
                                    

Nizam dah menggedik tu. Tak sabar nak tengok aku beraksi dengan Ketua Pengawas petang nanti. Selang lima minit, dia akan lalu depan kelas aku. Kelas dia takde cikgu ke?

Sampai aku pun takleh nak concentrate dalam kelas. Ye aku paham. Dia memang idamkan nak tengok abang Azim tu bogel. Tapi bukan aku yang nak. Walaupun, orang kata rezeki jangan tolak. Hehe. Tapi memang aku tak penah taste kat dia. Ye, dia hensem tinggi dan helok. Tapi hati aku dah suka kat orang lain.

Cuma aku tak tau macam mana nak cakap kat dia. Sebab aku hampir pasti dia spend time dengan aku... dia main ngan aku... semua ni adalah untuk mendapatkan abang Azim. Which petang ni akan tercapai lah idaman hati Nizam tu.

Agak-agaknya lepas ni, dia akan kontek aku lagi ke tak? Kalau ikutkan, memang tak lah. Sebab dia hanya bercakap dengan aku sebab abang Azim. Pelik... naper dia tak approach Ketua Pengawas tu sendiri? Sedangkan dia atlet kot. Famous jugak kat sekolah ni. Nizam pun tak kurang hensemnya. Malah lebih hensem daripada Azim, aku rasa lah. Mungkin aku bias... hihihi.

Badan dia definitely lebih baik daripada abang Azim. Dia atlet dan work out serta training hari-hari. Berketak-ketak sana sini. Sikit pun takde lemak. Abang Azim aku tengok macam slim je tapi takde muscle sangat kot. Bestnya kalau dapat merasa badan Nizam tu... eh, alamak, nak keras plak kote dalam kelas ni... huhu...

Aku tak nampak dah Nizam lepas abis kelas. Dia pegi jumpa Coach dia kot. Aku gerak je lah ke kelas kosong yang abang Azim dah bagitau aritu. Harap-harap Nizam sempat lah masuk dalam almari kelas tu untuk skodeng. Kalau tak, sia-sia je lah aku goda Azim kalau dia tak dapat tengok.

Dalam hati aku sebenarnya berbelah bagi. Aku tak nak goda Azim in the first place. Sebab aku tak taste kat dia. Lagi satu, sebab aku taste kat Nizam. Tapi Nizam tak taste kat aku. So untuk aku dapatkan dia, aku kena la teruskan dengan misi ketua pengawas ni.

Aku nampak abang Azim kat hujung sana tu. Dia lambai-lambai kat aku. Memang takde nampak kelibat si Nizam. Nasib dia lah. Dah janji nak tolong abang Azim lagi pun kan?

Aku dan abang Azim terus naik ke kelas kosong tu. Kami duduk di meja di tengah-tengah kelas, seperti yang dirancang oleh Nizam. Aku nampak almari besar tu. Harap-harap dia dah ada kat dalam tu lah.

Kitaorang mula discussion. Nampak macam abang Azim serius pasal syarahan tu. Takde pun dia nampak macam main-main atau gurau-gurau. Susah la plak aku nak kene goda dia ni. Tiba-tiba aku rasa dia gesel kote dia kat siku aku. Eh, ingatkan dia tengah focus pada discussion. Oh well, senang keje aku. Hihi.

Tiba-tiba dia cium aku. Memang terkejut la aku. Sebab tak expect. Dia nampak aku terkejut so dia minta maaf. To be honest, best dia cium. Lembut tapi forceful. Macam dia caring sangat tapi horny. Nizam tak pernah cium aku macam tu. Actually, Nizam jarang cium aku. Selalu dia isap terus kote aku dan aku fuck dia sampai dua-dua pancut.

Aku pandang almari tu. This is for you, Nizam. Aku cium abang Azim. Aku mulakan tugas aku, sebahagian daripada perjanjian antara aku dan Nizam. Misi Ketua Pengawas.

Ye betul. Memang lain macam dia kiss aku. Aku rasa bersalah plak. Abang Azim tak tau yang ini adalah permainan Nizam sebenarnya. Dia bukak seluar aku dan isap kote aku. Memang terbaik lah dia isap. Dia asyik bertanya aku okay ke tak. Aku suka ke tak dia buat macam tu. Sangat caring. Beza dengan Nizam yang hanya nak seks.

Dia bangun dan cium aku semula. Aku lemas dalam nafsu aku. Dah tak terfikir pasal Nizam.

"Fuck abang please..."

Aku ingatkan dia nak fuck aku. Abang Azim berdiri depan aku. Aku isap kote dia.

"Oooh sedap sayang. Tapi jangan lah, nanti abang pancut. Abang nak rasa kote sayang dalam abang please."

Aku angguk je. Terdiam seribu Bahasa. Abang Azim naik atas riba aku dan duduk atas kote aku.

"Ooooh sayang... sedapnya..."

Abang Azim merengek kesedapan. Aku pun mula meraba badan dia dan main putting dia. Lagi la cepat dia ride kote aku sambil meracau.

Kemudian tu dia kata dia nak tengok aku fuck dia. So dia baring atas meja dan mintak aku angkat kaki dia ke bahu. Aku masukkan kote aku. Muka dia merah padam menahan senak dan nikmat. Aku mula mendayung. Dia main puting aku. Sedapnya...

Aku cium dia dan teruskan rentak aku yang slow and steady. Abang Azim cakap sedap dan jangan berhenti. Hentak dia dalam-dalam.

Tiba-tiba pintu almari terbuka. Aku terkejut. Ingatkan Nizam yang keluar daripada almari tu sebab dah tak tahan. Tapi orang lain. Dia naik atas Abang Azim dan duduk atas kote dia yang keras tu. Mendengus budak tu. Aku rasa dia ni kawan Azim kot. Selalu nampak dengan Azim.

Aku pandang ke arah almari tu dan aku nampak Nizam, bogel. Kote keras dan basah. Adakah dia main dengan mamat ni dalam tu tadi?

Aku bengang giler. Sedih pun ada. Cepat-cepat aku cabut kote aku daripada Azim dan pakai baju seluar. Aku terus lari keluar kelas tu.

Aku tak tau aku nak pegi mana. Aku lari je macam ada anjing kejar aku.

Sampai hati dia main ngan mamat Chinese tu...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now