Misi Ketua Pengawas 20

1.5K 38 14
                                    

Sejak insiden di pawagam tu, sangat susah untuk Kamal nak bercakap dengan Azim. Dia mesti akan cuba mengelak. Kamal tau Azim masih marah kat dia.

Kamal sayangkan Azim tapi dia cintakan Nizam. Dah puas nak explain. Azim tetap tak nak dengar. Dia cakap Kamal telah mainkan perasaan dia.

Akhirnya, Kamal decide untuk pergi rumah Azim. Nizam volunteer untuk hantar Kamal naik motor tapi dia tak nak masuk. Dia segan nak tengok Azim dah lepas kena marah dengan Azim hari tu. Nasib baik Kamal halang Azim, kalau tidak, mesti Azim dah belasah dia. Sekali kena tumbuk cukup lah.

"Assalamualaikum."

"Waalaikumsalam. Kamal kan ni? Azim ada kat dalam. Masuk lah."

Kamal salam tangan ibu Azim dan masuk ke dalam rumah.

"Kamu bergaduh ke dengan Azim? Masam je muka dia sejak kebelakangan ni."

Kamal terkedu. Ibu Azim tau ke pasal kehidupan Azim kat sekolah?

"Makcik pegi dapur jap. Masuk lah bilik dia tu."

"Terima kasih Makcik."

Kamal ketuk pintu bilik dan masuk. Azim tengah baring atas katil, macam dia tengah tidur.

"Abang Azim..."

Cepat je mata dia terbuka.

"Apa kau buat kat sini??"

"Saya datang nak minta maaf..."

"Simpan lah maaf kau tu, Kamal."

"Saya tak berniat pun untuk..."

Tak sempat Kamal habis bercakap, Azim dah terkam dia dan tarik dia. Kamal jatuh terbaring atas katil. Azim baring atas dia dan tekan badan dia supaya Kamal tak boleh lari.

"Abang Azim buat apa ni?"

Azim pun tak pasti apa yang dia buat. Yang dia tau, dia tengah geram tengok Kamal tu. Tak tau geram sebab dia marahkan Kamal mainkan hati dia atau pun geram sebab Kamal tu comel dan gebu. Kote dia mula mengeras dan dia cium Kamal.

Kamal cuba mengelak tapi tak berjaya. Kuat jugak Azim tu rupanya. Lama-lama tu Kamal give up dan balas ciuman Azim. Dengan rakusnya Azim bukak baju Kamal dan isap tetek dia.

Kamal mendengus sebab Azim gigit puting dia manja-manja. Azim bukak seluar Kamal dan isap kote Kamal. Tapi kejap je. Dia terus jilat telur Kamal, membuatkan dia merengek kesedapan.

Tetiba lidah dia terus ke bawah lagi sampai lah ke lubang keramat Kamal. Kote Kamal keras mencanak terus.

"Oooh Abang!! Sedapnya!! Yesss!!"

Azim terus menjilat lubang Kamal yang dah automatik pegang kaki dia untuk kasi Azim lebih senang menjilat.

"Mmmmm... abang... uhhhhhh..."

Azim kangkangkan Kamal dan jilat lebih dalam.

"Ahhhhhh abang!! Fuck me!!"

Azim cepat-cepat cabut seluar dia dan masukkan kote dia yang dah keras dari tadi lagi tu ke dalam lubang Kamal yang ketat tu. Merah padam muka Kamal menahan sakit. Bila Azim gerakkan pinggang dia, Kamal rasa nikmat yang tak pernah dia rasa.

"Ughhhhhhh!! Ahhhhh!! Abangggg!! Ummmmm haaaaa..."

Kamal rasa macam nak pancut. Tapi Azim dah berhenti menusuk lubang dia.

"Kenapa ni abang?"

Azim tak jawab. Dia hanya pandang ke tingkap. Kamal pun pusingkan kepala dia untuk tengok. Dan dia pun nampak apa yang Azim tengah tengok. Nizam berdiri kat tingkap.

"Sampai hati awak buat saya macam ni..."

To be continued...

Misi: Ketua PengawasWhere stories live. Discover now