Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı ?
Bitsin bu hasret, buluşalım gayrı🕷
06.02.2022
■][■][■
3. Bölüm
Şüphe.
İnsanın içini kemiren bir duygu ve tesiri o kadar kuvvetli ki her ne yaşanmış olursa olsun varlığı tüm maziyi yok saymaya yetiyor.
Bütün güveni halının altına süpürüp üzerine bir sandık koyuyor. Sandığın içine de bundan sonra hatırlamanın bile can yakacağı onlarca anı...
Anıları unutmak hatırlamak kadar kolay işte. Öylece bir anda aklına geliyor çünkü hep ulaşabileceğin bir yerde. Tüm sandıkları kilitlese bile iradesi anahtarken insan yenik düşüyor kendine.
Bir sene beş ay önce aramıza giren şey neydi?
Şüphe mi ? Onu aldattığıma inanmamıştı bile. Neydi onun benden vazgeçmesine sebep olan peki ?
Bana güveni yıkılmaz dediğim adamı tek bir sözümle yıkıp geçtiğimde bana dair aklında salt şüphe kalsın istedim. Güvenmesin, inanmasın hatta sevmes-yok bunu istemedim, bunu istemek ölmeyi istemekten bile beterdi çünkü.
Şüphe duysun istedim; ona olan sevgimden. Çünkü ancak bu şüphe birbirimize ait olan kalbimizin bile sesini susturabilir peşimden gelmesine engel olabilirdi. Ancak bu şüphe ona daha fazla zarar vermemin önüne geçebilirdi.
Ben karmaşık bir kadın değildim. Kurduğum planlar,oynadığım oyunlar, hayatımda olup bitenler yeterince karmaşıkken basit biri olmayı tercih etmiştim. Basit ve tahmin edilebilir.
En azından bu sevdiğim adam için böyleydi. Belki de bu yüzden yaptığım hamleyi öngörememiş olmak onu bu kadar çıldırtıyordu. Çünkü biliyordu ki ben yanında olduğum kişiden farklı değildim. Düşündüklerimden ya da hissettiklerimden ibarettim.
Elimdeki sözleşmeyi bir kez daha okurken kurduğu planın mükemmelliğine hayran olmamak elde değildi. Öyle ince düşünmüştü ki her detayı o güzel kafasının içine girebilmeyi isterdim.
Ahu Kumalı hırslı bir kadındı. Bu hırsı onu bitirecek olan şeydi çünkü hırsının kurbanı olmayı kendi seçmişti, Aytaç Kumalı'ya meydan okuyarak. Zekası kuzenini alt etmesine yarardı belki ama bunun için doğru dürüst tanımadığı bir herifle iş yapmayı kabul etmesi gözünü ne kadar kararttığının en bariz kanıtıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESİSE | Nestes'in Kızı
General Fiction"Kıskandın mı yoksa?" derken onu taklit ediyordum. Benim aksime katı ifadesini bozmadı. "Kıskanmaya hakkım yok." Pekâlâ, böyle bir cevap beklemiyordum. "Beni terk ederken sana dair hissedebileceğim her şeyin hakkını benden aldın. " Boğazıma bir y...