10. Bölüm ■ Seher Yıldızı

1.5K 98 81
                                    

Güzel yorumun için teşekkürler ♥︎ esoreads

Güzel yorumun için teşekkürler ♥︎ esoreads

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kalbin işine bak, yüzüne bakamaz.
Ağlar durur sen uyurken
Yalnız olamayan böyle mi yapar,
dersen anlarım



🕷

■][■][■




10. Bölüm




Seher Yıldız deri pantolonunu saran çizmesi ve kazağının üzerindeki deri ceketiyle tepeden tırnağa siyaha bürünmüştü hep olduğu gibi.

Siyah küt saçlarına kestirdiği kahkül sert yüz hatlarını yumuşatmıştı. Fakat ondaki değişikliklerle ilgilenmenemedim o an. "Bir gelişme var mı ?" diye sordum doğrudan.

"Sakin ol," dedi olduğumuz sokağı hızlıca taradı gözleri.

"Mekan temiz," dedim konuya girmesi için.

Aceleci tavrımı garipsemeden anlayışla tebessüm etti. "Bir iz bulduk."

"Nerede?"

"Gidip alabileceğin bir yerde değil." Aklımdaki fikri çabucak savuşturmuştu böylelikle ve canım sıkıldı. Yeterince süredir bekliyordum. Daha ne kadar canımdan canını saklayabilirdim ?

"Bak Meva, bu konu sadece bir aile meselesi değil. Devlet meselesi biliyorsun."

"Biliyorum, tamam anlat hadi. Ne izi ?"

"Katran işini sağlama almayı sever. Bunca zaman her ihtimali düşündük ama tek bir şey hariç. Gözümüzün önünde olabileceğini düşünmemiştik."

"Ne yani ?" Alay eder gibi sorsam bile öfkelendirmişti beni bu ihtimal. Ne demek gözümün önündeydi ? "İstanbul'da mı ?"

Başını salladı. "Kimliği olmadığı için ve geçmiş hiçbir kaydına ulaşamadığım için elim kolum bağlanıyor. Yerini saptayabilsem bile kimlerin arasında olduğunu anlamadan harekete geçemeyiz."

"Hala iş birliği teklifini kabul etmiyor değil mi ?" Küfür ettim kendimi tutamayarak.

"Sence ? Kendi soruşturmasını benimle bile paylaşmaz o keçi."

"Budala'nın tekiyle birliktesin Seher." Yaş farkına rağmen ismini kullanmamı istemişti seneler önce. Babamın evinden kurtulup teşkilata girdikten sonra o zamanlar henüz yeni yüzbaşı olan Seher'in evinde kalmaya başlamıştım. Bana asker olmayı, hayatta kalmayı, vatan uğruna canını ortaya koymayı, yaşatmak için gerekirse kendinden harcamayı öğretmişti.

DESİSE | Nestes'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin