yara izleri•11

10.6K 262 72
                                    


Yelda: Barlas'ın yayınını izliyor musun?

Yelda: Soru cevaplıyorlar.

Yelda: Şu an Tuvan aldı yayını.

Selcen: Düştük bir batağa.

Göknil: izlemeli miyim

Selcen: Aslında eğlenceli.

Yelda: İzle bence.

Yelda: Tuvan her zamanki gibi.

Yelda: Üzerinde ayrılık acısına dair bir iz yok.

Yelda: Hatta az önce biri var mı sorusuna var dedi.

Selcen: Hiç sex yaptın mı sorusuna da hayır tabiki dedi.

Selcen: Ciddi cevaplamıyor.

Yelda: Bana o sorudaki cevabı ciddi gibi geldi.

Yelda: Söylemek istedim.

Göknil: izlemeye gidiyorum (00.52)

♪♪♪

Bir anda kendimi birkaç yıl öncesindeki kadar heyecanlı hissetmiştim. Tuvan önceleri neredeyse her gece yayın açardı ve ben de en ön sıradan izleyenlerden bir tanesi olurdum. Hatta hayatımın bir döneminde yayın açacağı saatleri sayardım en keyifli anlarım kulaklığı takıp onun gece yayınlarını izlemekti. Yanında genelde arkadaş grubu olurdu değişirlerdi fakat Barlas demirbaş gibi bir şeydi.

Yazdığım sorulara cevap verdiğinde bile sevindiğimi hatırlıyordum. Şu anda ergence ve aptalca geliyordu fakat kalbim o anlardaki gibi heyecanla da çarpıyordu. Sevgilisinden ayrıldığında seviniyordum, yanında yeni bir kız gördüğümde sanki beni aldatıyormuş gibi canım acıyordu. Değişen çok şey vardı fakat halâ aynı ritimde çarpan bir şeye sahiptim.

Yatağımda oturur pozisyona geçip takip ettiğim Barlas'ın hesabına girdim ve canlı yayını açtım. Tuvan'ın evinde olduklarını hemen fark edebilmiştim. Kameranın önünde Barlas, Tuvan, Buse ve adını bilmediğim bir erkek daha vardı. Evde daha fazla kişinin olduğuna emindim çünkü arkadan geçenler ya da arada hareket ettiği için kadraja girenler olmuştu ilk saniyeden.

Ucu görünen masanın üzerinde sigara paketi ve yarım bir viski bardağı vardı görünmeyen kısmında neler vardı kim bilir. Ev resmen dumanaltı olmuştu ve bu kameranın görüntü kalitesini kesinlikle etkiliyordu, bu kadar fazla içmeyi nasıl başarmışlardı. Tuvan'ın yarıçıplak olduğunu fark ettiğimde derince bir soluk aldım. Bu adamın üzerinde doğru düzgün bir giysi gördüğümü hatırlamıyordum. En iyi ihtimalle giydiği gömleğin alttan birkaç düğmesi kapalı oluyordu.

"Abi sol kaşında izin neden," Tuvan elindeki kendi telefonundan başını kaldırıp yayını açtıkları telefona doğru konuştu. "Anlatamam kardeşim özel." yayın Barlas'ın telefonundan açılmıştı ve Tuvan kendi hesabından girmiş soruları ve yorumları oradan takip ediyordu. "Eskisi gibi her gün yayın açın sizin yayınlarınızı izlerken çok eğleniyordum." Tuvan hızlıca okuduktan sonra devam etti. "Eskisi kadar zaman olmuyor ama ayarlarız arada."

"Abi ben lisedeyken yayınlarınızı izliyordum üniversitedeydin bu sene üniversite ikiye geçtim halâ üniversitedesiniz." okurken kendini tutamayıp gülümsemişti sonlara doğru ben de resmen kahkahaya boğulmuştum o kadar doğruydu ki yazılanlar. "Okuyun siz oğlum okumak iyidir." normal bir ifadeyle cevapladığında resmen haykırıyordum artık. 

"Çok samimisin çünkü İzmit çocuğusun boolum." masaya doğru uzanıp bir dal sigara aldı. "Tersoyuz bu aralar boolum." konuştuktan sonra sigarayı dudaklarının arasına sıkıştırıp yakmıştı. Siktir, verdiği cevapta dahil tüm tavırları birleştiğinde sadece hayranca izliyordum. "İzmit'e ne zaman geliyorsun, nerede," sigarayı yeniden dudaklarına götürüp çekti. "Tatillerde, kafam estikçe gelirim aile evinde kalıyorum ayrı ev açmadılar daha." 

Kötü Çocukların Yara İzleri +18 | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin