15

11.7K 72 4
                                    

Sampai di perhentian bas, aku menunggu dengan penuh sabar. Hampir 20 minit aku tunggu tapi bas tak sampai-sampai. Panas terik mencengkam tubuhku, dan aku mula berpeluh kembali. Muka dan leherku sekarang dah dibasahi peluhku, dan dadaku melekit pada baju kebayaku.

Tiba-tiba ada sebuah kereta Mercedes mewah berhenti di depanku. Aku tak tahu kereta siapa.

Cermin diturunkan, dan kelihatan Datuk Aziz duduk di dalam kereta tersebut. Datuk Aziz menjengukkan kepalanya memanggil aku ʻʻSeri, masukʼʼ katanya.

ʻʻOh Datuk keʼʼ, kataku, ʻʻtak pe, Datuk... sat lagi bas sampai lah tuʼʼ

ʻʻBas dah rosak, Seri.ʼʼ kata Datuk Aziz. Macam mana dia tahu aku pun tak tahu. Datuk Aziz membuka pintu keretanya dari dalam. ʻʻMasuk, Seri. I hantar you balikʼʼ

Mulanya aku cuba menolak pelawaannya, tapi lepas fikir balik, aku terima sahajalah. Kalau betul bas rosak, mau tersadai aku di sini berjam-jam. Aku pun masuk ke dalam keretanya dan menutup pintu.

Mewah betul kereta Mercedes Datuk Aziz. Cantik, bersih, harum dan wangi seperti tuan punyanya. Aku terpesona berada di dalam kereta secantik itu.

Aku dapatkan rasakan diriku basah dek keringat peluhku. Tubuh belakangku basah mengenai baju kebayaku. Aku mengelap muka dan leherku sekali lagi. Dadaku basah menampakkan kulitku dibawah baju kebayaku. Kaki dan celah kelangkangku pun basah juga. Aku dapat hidu bau kewanitaanku dari celah kakiku. Dengan pantas, aku menyilang kakiku di bawah kain baju kebayaku. ʻʻMaaf ya Datuk, kalau saya buat Datuk kurang selesaʼʼ, kataku.

ʻʻSeri, kenapa you kata macam tu? Kan I dah cakap, I sangat selesa dengan youʼʼ kata Datuk Aziz. ʻʻKenapa yang you risau sangat ni?ʼʼ

Aku cuba untuk tidak menjawab. Tapi setelah ditanya kali kedua, aku berkata, ʻʻsuami saya tak suka bau badan saya, Datukʼʼ

Datuk Aziz tertawa sikit, ʻʻPelik betul si Azman ni. Ada ke dia kata macam tu?ʼʼ Datuk Aziz menoleh padaku, ʻʻkalau lah you ni isteri I, Seri, I lebih rela kalau you tak mandi.ʼʼ

Peliknya Datuk Aziz ni? sebut hatiku, Dia ni ada fetish ke apa?

ʻʻSeperti yang I katakan, you smell very sexyʼʼ jawabnya jujur. ʻʻBau badan you membuatkan I rasa sangat teruja dan membuatkan I sangat tertarik pada youʼʼ katanya dengan senyuman.

Buat seketika, aku sangat hargai kata-katanya. Walaupun kalau kata-kata itu hanyalah sekadar untuk memancing diriku. Tapi kata-kata itu tidak pernah diucapkan oleh suamiku. Buat pertama kali, seorang lelaki memuji salah satu sifat semulajadi kewanitaanku.

Aku perlahan-lahan menurunkan kaki yang aku silangkan tadi. Perlahan-lahan jugak aku membuka kakiku di bawah kain baju kebayaku agar angin aircon dapat menyejukkan sedikit celah kelangkangku. Bila aku membuka kakiku, bau kewanitaanku jelas terbau di dalam kereta tersebut, dan aku tahu yang Datuk Aziz dapat menghidunya juga.

Datuk Aziz tidak membawaku pulang, tapi dia membawa aku ke sebuah shopping complex. Datuk Aziz suruh aku tunggu sambil dia pergi ke bank di shopping complex tersebut.

Kemudian, Datuk Aziz keluar dan memberikan wang sebanyak RM5,000. ʻʻAmbik ni Seriʼʼ

Aku terkejut melihat duit sebanyak itu. ʻʻIni untuk apa, Datuk?ʼʼ tanyaku hairan.

ʻʻAzman pernah bercerita yang dia banyak hutang kad kredit. I nak bantu you berdua menyelesaikan hutang-hutang you. Ambil lah ni permulaan sebagai hadiahʼʼ katanya padaku.

ʻʻTak boleh, Datuk. Saya tak beraniʼʼ aku tiba-tiba rasa takut.

ʻʻAmbil lah, Seri. I ikhlas. InshaAllah I akan tolong you berdua lagiʼʼ katanya.

Cinta dan DosaWhere stories live. Discover now