20

13.9K 66 2
                                    

Kereta Mercedes Datuk Aziz meluncur keluar dari perkarangan parking KLIA. Jantungku berdebar-debar kerana aku tak tahu kemana Datuk Aziz hendak membawaku.

Keretanya tidak dipasangkan air-con langsung. Oleh kerana cuaca agak panas diluar, suhu di dalam kereta naik seperti dalam ketuhar. Aku mula rasa yang peluh sudah timbul di kulit tubuhku.

ʻʻDaddy... kenapa tak pasang air-conʼʼ.... tanyaku.... ʻʻpanas lahʼʼ

ʻʻI sengaja tak pasangʼʼ kata Datuk Aziz selamba. ʻʻYou wangi sangat pagi niʼʼ sambungnya, ʻʻI nak you peluh sikitʼʼ

Aku betul-betul pelik dengan fetish kesukaan Datuk Aziz ni, ianya betul-betul 180-darjah dari kesukaan suamiku.

Suhu dalam kereta semakin panas, aku tak berhenti berpeluh. Badanku menjadi basah. Bajuku menjadi basah. Aku lihat Datuk Aziz pun berpeluh juga, tapi peluhku lebih deras, sebab aku senang berpeluh. Dalam masa sekejap sahaja, bau badanku sudah pun terkeluar.

Oleh kerana sebab terlampau panas, aku terpaksa melorotkan bajuku dari bahuku agar dadaku dapat sedikit udara. Terserlah dadaku yang tengah basah dengan keringatku.

ʻʻYou pakai panties?ʼʼ tanya Datuk Aziz.

Aku mengangguk.

ʻʻTanggalkanʼʼ dia mengarah.

Aku seperti budak sekolah yang menurut perintah. Tanpa membuang masa aku menanggalkan seluar dalamku. Aku lihat seluar dalamku pun sudah basah dengan peluh dan air farajku.

Bau seks dari tubuhku sekarang telah menyelubungi kereta Datuk Aziz.

ʻʻThatʼs more like itʼʼ katanya selamba.

Setelah hampir sejam dalam kereta, kami akhirnya tiba di sebuah apartment mewah di Port Dickson. Datuk Aziz bergegas meletakkan keretanya di basement parking, dan menarikku keluar. Di basement tersebut ada sebuh lif dan kami memasukinya. Butang lif ditekan dan ianya membawa kami ke tingkat atas. Sampai sahaja di atas, pintu terbuka dan kami terus masuk ke penthouse peribadinya. Luas dan cantik penthouse tersebut.

Datuk Aziz terus mengucup bibirku dengan rakus.

Maka bermula episod 14 hari aku hidup bersama Datuk Aziz. Episod yang penuh dengan nafsu dan dosa.

Cinta dan DosaWhere stories live. Discover now