Aku terbangun dari tidurku pada tengahari keesokkan harinya. Lama betul aku tidur, aku ganti balik kesemua waktu jagaku di hospital minggu lalu. Aku tak pernah merasai nikmat tidur sebegini. Tilam katil Shangri-La rasa sangat empuk dan enak sekali. Aku rasa seperti aku boleh tidur di sini selama-lamanya.
Aku bangun perlahan-lahan dari baringku. Tubuhku bogel. Aku hanya ditutupi oleh selimut hotel. Bau di dalam bilik hotel sangat harum. Aku bau makanan yang telah dihidang di atas meja bulat. Nampaknya room service dah sampai awal tadi. Zarul tengah duduk di kerusi menonton TV. Dia tidak berpakaian langsung, bogel juga sepertiku.
Zarul perasan aku dah bangun tidur. Dia terus mendapatkanku. ʻʻSelamat pagi Sayangʼʼ, katanya sambil dia duduk di bucu katil dan terus mengucup bibirku. Dengan pantas, aku mengalihkan mukaku darinya tatkala dia mengucupku.
ʻʻMana baju aku?ʼʼ aku tanya dengan muka tak ada mood ku sambil mukaku masih berpaling darinya.
ʻʻMasa room service datang tadi, aku suruh housekeeping basuh baju kau. Petang ni baru siapʼʼ kata Zarul padaku.
ʻʻHabis tu aku nak pakai apa?ʼʼ tanyaku selamba.
Zarul tersengih sinis ʻʻkau pakai lah tubuhku sebagai baju kau hari iniʼʼ katanya cuba nak buat lawak.
ʻʻTak kelakar lah!ʼʼ suaraku semakin marah. Aku kemudian memalingkan mukaku menghadapnya semula, ʻʻKau fuck aku malam tadi?ʼʼ
Zarul terus mengucup mulutku.
Aku terus menolak mukanya. ʻʻTak nak lah!ʼʼ aku semakin marah. Mukaku serius.
Zarul terus memelukku. Dia memelukku erat. Aku cuba nak keluar dari pelukannya. ʻʻLepas lah!ʼʼ aku jerit. Zarul tidak mengindahkan aku. ʻʻLepas lah, Zarul!ʼʼ aku jerit lebih kuat.
ʻʻAku tak kan lepaskan kau, Seriʼʼ bisik Zarul padaku. ʻʻAku sayangkan kau. Aku cintakan kau sangat-sangatʼʼ
Aku tak berdaya nak melepaskan diriku dari Zarul. Aku teringat apa yang berlaku dengan Datuk Aziz. Aku bergelut, aku mencakarnya, aku menendangnya. Tapi akhirnya aku tewas dengan kekuasaannya, dan akhirnya aku telah diperkosa olehnya. Aku tak mahu benda yang sama berlaku lagi. Aku dah serik.
Akhirnya aku diam. Aku diamkan diri dalam pelukan Zarul.
ʻʻZarul, kita dah buat deal kan. Kau jadi suamiku untuk hujung minggu haritu aja. Hujung minggu dah habis. Kenapa kau fuck aku lagi?ʼʼ tanyaku perlahan.
ʻʻAku tak dapat menahan diriku semalam, Seriʼʼ katanya perlahan padaku. ʻʻKau sungguh menawan malam tadi. Aku tak boleh tak sentuh kau. Aku tak dapat nak kawan nafsu aku. Aku perlu fuck kau jugakʼʼ
ʻʻAku ni isteri Azman!ʼʼ kataku mula menangis, ʻʻAzman dekat hospital, Zarul! Dia sekarang antara hidup dan mati, tau tak? Kau kat sini tengah berseronok dengan bini dia!ʼʼ
ʻʻSayang,ʼʼ kata Zarul, ʻʻaku tak kan tinggalkan kau, Seri. Aku akan tetap menemani kau sehingga Azman pulang. Kau tak ingat ke kata-kataku hari tu?ʼʼ
ʻʻYa betulʼʼ kataku, ʻʻtapi itu because Azman sepatutnya akan pulang padaku Isnin lepas. Sekarang Azman accident. Jadi aku yang pulang padanya. Faham tak?ʼʼ
Zarul masih tetap dengan pendiriannya. Selagi Azman tidak pulang dan tidur sekatil denganku, selagi itu Zarul akan menemani aku di katilku jua.
Sial lah! aku menyumpah dalam hatiku. Lepas satu-satu deal yang tak masuk akal ni yang terpaksa aku tempuhi.
Zarul kemudiannya mengucup mulutku, dia menjilat lidahku dalam kucupannya. Tangan kanannya meramas payudaraku. Batang zakarnya sudah bermain-main di pintu farajku.
Aku tahu apa akan terjadi selepas ini. Aku pasti akan disetubuhinya.
Susahnya untuk aku jadi setia.
YOU ARE READING
Cinta dan Dosa
RomanceIni adalah kisah hidupku. Kehidupan seorang wanita yang bergelar isteri, yang telah terjerumus dalam gelora nafsu-nafsu lelaki tatkala mencari erti cinta. Seorang wanita yang telah lupa perbezaan antara cinta dan dosa, dan telah memilih dosa sebagai...