47 🔞

13.5K 50 1
                                    

Keesokkan paginya, aku bangun awal. Hatiku masih berdebar. Aku tak dapat rasa tenteram. Aku kejutkan suamiku dari tidur supaya dia dapat bersiap untuk ke airport. Seperti kebiasaan pagi sebelum Azman pertolak ke Sabah, dia akan menyentuhku dulu. Dan pagi itu tiada bezanya. Selepas dari kami bangun tidur, Azman terus memelukku, mengucup bibirku, dan kemudian dia menyetubuhi aku. Tapi pagi itu aku tak dapat nak concentrate. Fikiranku sangat-sangat tidak tenteram. Aku biarkan Azman dengan dayungannya sehingga dia melepaskan kesemua air maninya ke dalam lubang farajku. Aku tidak orgasme pun pagi itu, kerana fikiranku terlampau kusut dan risau.

Apa yang berlaku malam tadi? Berjayakah David dan kuncu-kuncunya melepaskan aku dari kunci Datuk Aziz? Tiada sebarang message diterima dari Blackberry-ku. Aku sangat risau sekiranya mereka tidak berjaya malam tadi.

Aku menghantar Azman ke airport macam biasa. Aku cium tangannya macam biasa. Aku melambainya pergi macam biasa.

Dan seperti biasa juga, aku akan mulakan perananku untuk berjumpa Datuk Aziz di tempat yang telah ditetapkan olehnya.

Dalam perjalan ke hotel, jantungku tak berhenti berdenyut-denyut. Peluhku sudah menitik. Selalunya peluhku bertujuan untuk merangsang nafsu Datuk Aziz. Tapi kali ini peluhku disebabkan ketakutan pada diriku.

Aku sampai ke hotel seperti biasa. Check-in seperti biasa. Ambil kunci bilik dan aku pun terus ke bilik hotel tersebut. Dalam perjalan ke bilik, aku pasrah yang aku masih belum bebas lagi.

Aku masuk ke bilik hotel tersebut. Datuk Aziz belum tiba lagi.

Selalunya aku akan tanggalkan semua pakaianku, baring di atas katil sehingga dia tiba. Tapi kali ini aku masih berdiri, berbaju penuh sambil melihat dari keluar tingkap bilik hotel tersebut.

Adakah aku telah bebas? Tanya hatiku.

Tiba-tiba pintu bilik dibuka. Datuk Aziz pun masuk. Dia nampak berpeluh sedikit. Dia terus mencari-cari aku. Bila dia nampak aku masih berpakaian lengkap, dia nampak seperti terkejut. Selalunya aku dah ready untuk dijamahnya.

Datuk Aziz kemudian tersenyum. Baginya mungkin tak ada apa-apa yang perlu dirisaukan. ʻʻBaby.... I miss youʼʼ katanya padaku. Dia terus datang kepadaku, tangannya terus memeluk tubuhku, dan mulutnya terus mengucup mulutku.

Aku terus menolaknya. Aku menolak tubuhnya dengan kuat sehingga dia terjatuh ke lantai. Datuk Aziz nampak tercengang dengan perbuatanku.

ʻʻNO!ʼʼ jeritku. Aku jerit kuat sekali. Inilah pertama kali dalam hidupku aku tengking Datuk Aziz. Tak pernah aku buat sebelum ini. Aku sudah boleh berkata tidak kepadanya. Aku yakin David dan kuncu-kuncu telah berjaya.

Dengan pantas aku cuba untuk keluar dari bilik itu.

Tanganku ditarik oleh Datuk Aziz. Dia menghalang aku keluar. ʻʻSeri Baby... kenapa you macam ni? Baby... Baby...ʼʼ kata Datuk Aziz padaku cuba memujuk.

Aku cuba bergelut dengannya. ʻʻLepaskan!ʼʼ jeritku. Datuk Aziz masih cuba untuk mengawalku. Dia cuba untuk memelukku, tapi aku meronta untuk dilepaskan. Dia cuba untuk memegangku erat, tapi aku masih berkasar dengannya. Aku menggunakan tangan dan kakiku untuk melepaskan diriku dari genggamannya. ʻʻLEPASKAN!!ʼʼ aku menjerit sekuat hati. Segala kederat yang ada pada diriku ku gunakan untuk bergelut dengannya. Aku cuba menumbuknya, cuba mencakarnya, cuba menendangnya. Tapi Datuk Aziz jauh lebih kuat dariku.

Tiba-tiba Datuk Aziz menampar mukaku dengan sangat kuat sekali. Aku jatuh rebah di atas katil. Sakit pada sebelah mukaku sangatlah pedih. Aku tak pernah rasa sakit seperti ini. Telinga aku berdesing. Kepalaku berpinar. Tak pernah aku dipukul begini. Azman tidak pernah mengangkat tangannya padaku. Ayahku pun sama. Ini pertama kali aku ditampar begini, dan tamparannya begitu kuat sekali.

Cinta dan DosaWhere stories live. Discover now