03.Make me feel alive

55 6 7
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

ජාන්ගේ ස්පර්ශය නිසාවෙන් පිබිදිලා හිටපු සනෙම්ගේ පියයුරු තුඩු ජාන්ගේ තොල් වල පහස ඉල්ලනවා වගේ ගැහෙමින් තිබ්බා.

හෙමින් හෙමින් සනෙම්ගේ පියයුරු තුඩු තමන්ගෙ තොල් වලින් සිපගන්නගමන් අරියෝලා එක වටේ තමන්ගේ දිව ගාවන්න ජාන් පටන් ගත්තේ සනෙම් අඩන එක සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරලා බිත්තියට හේත්තු වෙනවත් එක්කමයි.

සනෙම්ගේ අත් දෙ ජාන්ගේ පිට සූරන්න ගන්නත්, ජාන් සනෙම්ගේ පියයුරු උරමින් දත්වලින් අදින්න ගත්තෙ එකම වෙලාවක. සනෙම්ගේ උවමනාව නිසාවෙන්ම ජාන් තමන්ගේ ශර්ට් එක ගලවලා අහකට කරේ සනෙම්ට රිසි සේ තමන්ව විදින්න ඉඩදෙන ගමන් උනත් ජාන්ගේ කට කොයිම වෙලාවකවත් සනෙම්ගේ පියයුරු ව්ලෛන් මිදුනේ නැ.

ඒ අතරේම සනෙම්ගේ පෑන්ටි එකෙන් අතකින් අදිනගමන් සනෙම්ගේ රසගුල හොයාගෙන ජාන්ගේ අතැගිලි ගමන්කරේ, යාන්තමට වැවීගෙන එන කෙස් කොට වල කටු ඇගිලි වලට දැනෙනකොට.

සනෙම් දැනටමත් ජෙලි එකක් වෙලා. ඒ තෙතට දැනෙන ජෙලි එක දැනෙද්දි තව දුරටත් ජාන්ට තමන්ව පාලනය කරන් ඉන්නොන උනේ නැති නිසා සනෙම්ගේ පෑන්ටි එක පහළට ඇදපු ජාන් එහෙමම හෙඩ් ඩවුන් කලේ සනෙම්ගේ කකුල් දෙක මැද තමන්ගේ ඔලුව ඔබාගන්න ගමන්.

 ඒ තෙතට දැනෙන ජෙලි එක දැනෙද්දි තව දුරටත් ජාන්ට තමන්ව පාලනය කරන් ඉන්නොන උනේ නැති නිසා සනෙම්ගේ පෑන්ටි එක පහළට ඇදපු ජාන් එහෙමම හෙඩ් ඩවුන් කලේ සනෙම්ගේ කකුල් දෙක මැද තමන්ගේ ඔලුව ඔබාගන්න ගමන්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

හෙමීට තාලේකට රිදවමින් වගේම මෘදුව තමන්ගේ සංවේදීම තැන ජාන්ගේ දිව දගකරද්දි සනෙම් කෙදිරි ගාන්න ගත්තේ තමන්ට දැනන හැගීම තව දුරටත් දරාගන්න බැරි තැන

ඒ මෝනස්වලින් තවත් ප්‍රබෝධයට පත් වෙච්ච ජාන්ගේ අතැගිලිත් දිව එක්කම සනෙම්ගේ ඇතුලට යනකොට සනෙම්ට කෑගැස්සුනේ ඒ සතුට දරාගන්න බැරි තැන.
ජාන්ගේ ඉහල පහල යන දිවත්, ඇතුලට එලිඅයට එන අතැගිලීත් එක්ක සනෙම්ට තමන්ගේ පළවෙනි සුරාන්තය නවත්තගන්න කොහොමටවත්ම ඕනේ උනේ නැ.

Give me the WingsWhere stories live. Discover now