Taylor se jim celý den vyhýbala. Nebo spíše Louisovi. Po včerejším rande ho nechtěla vidět. Cítila se trapně. Poníženě. Poté co jí nechal bez pozdravu v parku plakala. Hodně plakala. Utekl pryč bez vysvětlení. Políbili se a on? Zbaběle utekl. To líbala tak moc špatně? Byla chyba v ní? Ubíjela se myšlenkami. Myšlenkami o tom jak nešikovná je. Všechno pokazila. Určitě za to mohla ona. Neměla ani tušení, že jediný důvod Louisova brzkého odchodu byl zelenooký brunet. Zelenooký chlapec, kterého Louis nemohl dostat z hlavy. Chlapec který právě seděl vedle něj a cpal se čokoládovou tyčinkou. Louis ho zamyšleným pohledem pozoroval. Jednak měl chuť na tyčinku a poté musel přemýšlet nad tím, co teď vlastně jsou. Kamarádi? Kamarádi s výhodami? Chodí spolu? Poslední možnost okamžitě smazal ze svého seznamu. Kdyby spolu chodili, věděl by o tom. Takhle hloupý ještě není. ,,Harry?" Oslovil proto osobu sedící vedle něj ,,Hmm?" Nacpal si do úst poslední kousek sladkosti a upřel na svého kamaráda zrak ,,Jak to mezi námi teď je?" Vyslovil tu otázku která ho už nějakou chvilku pronásledovala, Harry pokrčil rameny, zatímco zmuchlal obal od tyčinky ,,Můžeme na to zapomenout.." Navrhl jednu z možností, Louis se zlostně zamračil ,,Ani to nezkoušej Harolde" Našpulil rty, Harry se zasmál a potlačil touhu políbit Louise na jeho vyšpulené rty ,,Neboj" Ujistil ho ,,Jsme kamarádi nebo něco víc?" Naléhal Louis na odpověď ,,Já vážně nevím Lou" Povzdechl si zelenooký chlapec ,,Tajní milenci?" Ušklíbl se po chvíli modrooký ,,Nemůžeme být milenci, když jsme spolu ani nespali" Protočil očima Harry ,,Perfekcionisto" Zašklebil se Louis ,,Takže jenom kamarádi?" Nadhodil další z možností ,,Líbací kamarádi?" Povytáhl obočí ,,Bože, to zní tak debilně" Uchechtl se Harry ,,Ale je to jedna z variant" Cvrnknul ho do nosu Louis ,,A asi ta nejlepší" Nevěřícně se smíchem zakroutil hlavou druhý ,,Ale jo, je to ta nejlepší" Přitakal Louis ,,Takže jsme teď Líbací kamarádi?" Ušklíbl se modrooký ,,Vypadá to tak" Pokrčil ležérně rameny Harry ,,Tajní Líbací Kamarádi" Pousmál se Louis ,,Fajn" Oplatil mu úsměv druhý chlapec ,,I když to zní tak zatraceně špatně" Zasmál se.
,,Jak vůbec dopadlo tvoje rande?" Zašklebil se Harry při slově rande. Právě společně kráčeli po chodníku a mířili k Harrymu domů. Jeho matka tvrdila že bude péct její známý mrkvový dort a to, si Louis nemohl nechat ujít ,,Nejhůř jak mohlo" Povzdechl si druhý chlapec ,,Pročpak?" Nechápavě se na něj zahleděl zelenooký ,,Tak trochu jsem utekl hned poté co mě políbila" Vysvětlil zahanbeně. Harry by lhal, kdyby řekl, že ho slova o líbaní nezabolela. ,,Utekl jsi?" Zeptal se znovu ,,Jo, nechal jsem jí tam stát" Louis se teď zpětně cítil strašně. Nechal jí tam bez vysvětlení stát a utekl. Utekl pryč protože nemohl z hlavy dostat rty svého kamaráda. Nechtěl Taylor ublížit. Ale i tak jí ublížil, možná ještě víc. Mrzelo ho to. Celý den se mu vyhýbala. Takhle to nechtěl, byla to skvělá kamarádka. Pouze kamarádka. ,,Důvod tvého útěku?" Nadzvedl obočí se zájmem Harry, Louisovi zrudly tváře ,,To ti snad došlo, ne?" Začervenal se ,,Nemohl jsi na mě přestat myslet? Na to jak úžasně líbám? Hmm?" Poškádlil ho Harry ,,Tak moc bych si zas nevěřil" Zabručel Louis ,,Když myslíš" Pokrčil se smíchem rameny jeho kamarád ,,Egoisto" Pošťouchl ho Louis ,,Nenažranče" ,,Hej!"
,,Louisi! Dlouho jsem tě neviděla" Usmála se na malého bruneta Harryho matka ,,Já Vás tak Anne" Oplatil jí zářivý úsměv chlapec ,,Pojďte dál" Pokynula chlapcům aby vešli. Poté co snědli ten delikátní mrkvový dort, odebrali se do Harryho pokoje. Majitel pokoje seděl na posteli a Louis ve velkém bílém křesle u okna. Uběhla již nějaká doba, co toto místo navštívil posledně. Ale nic se zásadně nezměnilo. Jen hromada knížek u postele byla větší a stůl rozházenější. Tiše seděli a brouzdali ve svých myšlenkách. Louis si prohlížel ten pokoj ve kterém strávil již tolik hodin sledováním seriálů, povídáním si s Harrym nebo hraním her. Přesně si pamatoval moment kdy sem zavítal poprvé. Bylo to přibližně dva týdny po jejich seznámení. Harry ho pozval k sobě domů, aby mu mohl ukázat svou novou sadu vojáčků, kterou dostal od strýčka, když přijel na návštěvu. Poprvé se mu jeho pokoj moc nezamlouval. Byl cizí, jiný než na jaký byl zvyklý. Ale po nějakém čase si tenhle pokoj zamiloval. Neskutečně rád zde přespával nebo trávil čas. Harryho matka mu pokaždé do pokoje donesla velkou pohodlnou matraci a položila jí hned vedle postele. Louis na ní však spal jen málokdy. Pokaždé raději spával u Harryho v posteli. Nikdy mu to nepřišlo nijak divné, až tedy někdy v patnácti usoudil, že to není úplně vhodné aby se mačkal v posteli se svým nejlepším kamarádem. ,,Chceš si něco pustit?" Navrhl Harry a přerušil to ticho co mezi nimi panovalo ,,Klidně, na co?" Pokrčil rameny Louis ,,The Notebook?" Zaculil se Harry ,,Vážně?" Ušklíbl se modrooký chlapec ,,Tak Titanic?" Zachichotal se zelenooký. Byl tak neuvěřitelně roztomilý! Louis se málem roztekl, poté co se uculil a zachichotal. Bože. tohle znělo tak zatraceně trapně! ,,Když koukáš po druhý na ten samý film, čekáš snad jiný konec?" Přesedl si ke svému kamarádovi na postel. Harry ho hravě bouchl do ramene ,,Tak na co se podíváme?" Položil si Notebook na stehna ,,Na Anchormana" Zazubil se Louis ,,Ne" Odfrkl si Harry ,,Na Star Wars?" Nadhodil další film ,,Fajn" Svolil nakonec Harry. Tak se tedy dívali na čtvrtý díl Star Wars. Tiskli se na jedné posteli, v jednom obětí. A bylo jim lépe než kdy jindy.
Good Luck v novém školním roce :)
Larry is Real besties :)
ČTEŠ
Sentimental [h.s] |Larry|
RomanceJsi neskutečný lhář Stylesi" Uchechtl se Louis. Jeho dech dopadal na rty druhého chlapce ,,Ale mně to nevadí" S těmito slovy překonal poslední milimetry mezi jejich rty a dotkl se svými jeho. Harry strnul. Louis uchopil jeho tvář do svých dlaní a př...