0.022

650 58 6
                                    

Telefon zelenookého chlapce už několik minut bez přestání vyzváněl. To Harry ale absolutně nevnímal. Učarovaně hleděl na svého nejlepšího kamaráda, který pečlivě nabíral plastovou lžičkou mražený jogurt se spoustou duhových vloček. Byl doslova kouzelný. ,,Oops" Zašklebil se, když mu jedna z čokoládových šupinek spadla na černou mikinu, hned se ale pousmál a pokračoval v nabíraní další várky. Harry na něj pouze zíral. Zamilovaně zíral. Louis ho začaroval svým kouzlem. Otázka jestli existuje něco, nebo někdo, kdo by dokázal kouzlo zrušit zůstane zatím nezodpovězena.
————————————————————————
Harry se loudavým krokem blížil ke svému domu. Louis ho opustil se slovy, že ho jeho matka potřebuje a malým polibkem na nos. Zelenooký chlapec zatraceně moc nechtěl domů. Věděl, že na něj již zajisté čeká jeho matka. Pracovní doba jí skončila téměř před hodinou. Proto hádal, že bude sedět doma na pohovce se sklenkou vína a bulvárním časopisem jako vždy. Nemýlil se, jeho matka již opravdu byla doma a zoufale se snažila dovolat svému synovi, který nebyl k nalezení. Netušila sice co by mu řekla. Byla stejně zmatená a vystrašená jako její malý chlapeček. Tak neuvěřitelně moc. Harry tiše zavřel domovní dveře. Všechny obavy byly zpět. Čas s Louisem mu pomohl alespoň částečně zapomenout. Ale on tady teď nebyl. Nebyl tam aby mu řekl, že všechno bude v pořádku. Aby ho objal a pročechral vlasy. Teď to bylo pouze na něm. S hlubokým nádechem vešel do menší kuchyně spojené s obývákem a jídelnou. Jeho matka jako vždy seděla na černé pohovce se sklenkou vína v ruce. ,,Harry, Božínku!" Vyhrkla a rozběhla se jeho směrem. Tedy. Rozběhla se tak, jak jí to vysoké podpatky černých lodiček umožňovaly ,,Ehm... Ahoj" Vystrašeně na ní pohlédl ,,Kde jsi byl?!Harry kde jsi k čertu byl?" Tón jejího hlasu se chlapci vůbec nezamlouval ,,Já... Byl jsem venku" Zahanbeně špitl ,,Bože! Víš jaký jsem měla strach? Víš jak jsem se bála, že jsi si něco udělal potom co jsi... Potom co jsi nám to oznámil!?" Hlasitost jejího hlasu postupně nabíral na síle ,,Mami... Mrzí mě to" Nikdy. Nikdy na něj takto nezvýšila hlas. Uměla se na něj zlobit. To ano. Ale nikdy jí neviděl takhle rozčilenou. Všechny naděje ho pomalu ale jistě opouštěly ,,Harry..." Tiše vzdychla, když zaznamenala slzy na chlapcově tváři ,,Neplakej Harry" Přistoupila k němu ,,Jenom jsem byla vystrašená" Setřela mu slzy z tváří ,,Nezlobím se na tebe" Jemně ho sevřela v objetí ,,Jsi přece můj malý chlapeček" Opatrně ho hladila ve vlasech ,,Ty... Tobě to... Nevadí ti to?" Jeho hlas byl roztřesený a vyděšený. I přes to, že si připomínal Louisova slova, bál se. Všechno bude v pořádku. Všecičko. Budeme v pořádku. ,,Musíš nám dát čas Harry" Vlídně se na něj pousmála ,,Je to pro nás něco nového, musíš to pochopit" Harryho naděje opět stouply. Žádá pouze o čas. Všechno je v pořádku. Všechno. ,,Pojď si dát horkou čokoládu" Pobídla ho. A on souhlasil. Byl šťastný. Konečně.
————————————————————————
,,Tak co?" Louisovi modré oči zářivý nedočkavostí ,,Co?" Nechápavě se zamračil Harry ,,Někdy jsi vážně mimo Harolde" Nespokojeně mlask modrooký chlapec ,,Tak díky, asi?" Zabručel zelenooký ,,Jak to probíhalo?" Se zájmem na něj pohlédl ,,Co by mělo probíhat?" Harry opravdu nechápal, o čem se s Louisem baví ,,Se zblázním, včera. Ty. Tvoje máma. Tvoje orientace" Plácl se dlaní do čela starší z dvojice ,,V pohodě" Pokrčil rameny Harry ,,Vzala to v pohodě" Rty se mu mírně roztáhly do úsměvu ,,Udělala nám horkou čokoládu" Slastně zamručel ,,Dokonce i se šlehačkou" Louis vypískl a zatleskal ,,To je úžasný Harry!" Silně ho objal, nehledě na to, že je někdo mohl vidět. Přece jenom stály na ulici plné lidí ,,Hlavně ta část s tou čokoládou" Zazubil se Harry ,,Pojď" Se smíchem ho zatáhl za rukáv mikiny menší z chlapců ,,Kam?" Zmateně na něj pohlédl Harry. Louis mu však neodpověděl a zatáhl ho do opuštěné uličky, kam nebylo vidět z přelidněné Londýnské ulice ,,Jestli se mě tady chystáš znásilnit, tak..."  Pronesl se smíchem Harry, Louis ho však umlčel polibkem. Tím nejdokonalejším polibkem na světě. Líbá ho s něžností a opatrností. Tak jako by ho líbal poprvé. Tak jak to umí jenom Louis William Tomlinson.

Larry is real! <3

Užívejte :)

Sentimental [h.s] |Larry|Kde žijí příběhy. Začni objevovat