Tak moc mě to mrzí Lou.
Tak moc.
Neumíš si představit jak moc.
Nikdy jsem ti nechtěl ublížit. Vím že si další šanci už nejspíš nezasloužím, ale dovol mi ti to všechno vysvětlit.
Zamiloval jsem se do tebe od první chvíle. Když jsem tě poprvé spatřil na tom hloupém dětském hřišti. Zamiloval jsem se.
Miloval jsem tě vždycky. Vždycky. A nikdy milovat nepřestanu. Nikdy.
Všechno bylo tak moc dokonalé Lou. Ale dostal jsem strach.
Bál jsem se, že tě díky svým citům ztratím.
Nechtěl jsem tě ztratit. I když se mi to povedlo. Ztratil jsem tě. A nenávidím se za to. Opravdu.
Hloupě, zatraceně hloupě, jsem si myslel že mi Taylor a její kamarádi pomůžou zapomenout.
Doufal jsem, že se ty city ztratí. A my dva budeme zas ti nejlepší kamarádi pod sluncem.
Proto jsem přijal Zaynovo pozvání.
Proto jsem se stal jeho přítelem.
Chtěl jsem zachránit naše přátelství.
Protože pro mě znamená víc než cokoli jiného.
Uvědomuji si, jak moc hloupé to ode mě bylo.
Jak moc jsem ti ublížil.
Choval jsem se jako sobec.
Je mi to moc líto Lou.
Vím že si nezasloužím druhou šanci. Ale chci abys věděl jak moc tě miluju.
Zamiloval jsem se do Louise Tomlinsona.
Svého nejlepšího kamaráda a toho nejkrásnějšího stvoření na tomto světě.
Miluju tě Loui.
Miluju.
A vždycky budu.
Tvůj Hazz.
Navždycky.
Louis uplakaným pohledem hleděl na malá nepřehledná písmenka. Dlaně se mu třásly. Miloval ho. Vždycky ho miloval. Nemohl tomu uvěřit. Tiše vzlykl a rukávem mikiny setřel neposlušnou slzu, která se prodrala ven. Pomalu mu stékala po tváři rudé od pláče. Plakal. Téměř celou noc mu drobným tělíčkem otřásaly vzlyky. A teď? Plakal znovu. Znovu kvůli chlapci se smaragdovýma očima. Nejdokonalejšíma smaragdovýma očima na celém světě. Odpustil mu. Všechno. Odpustil mu to všechno.
Protože ho miloval.
Ze skříně vytáhl svou nejoblíbenější džínovou bundu a vyběhl z pokoje. Nevnímal zkoumavé pohledy členů svojí rodiny. Nevnímal otázky jeho matky, kam má namířeno. Pouze se slovy, že se vrátí brzy zabouchl vchodové dveře. Spěšným krokem zamířil k domu, který tak moc dobře znal. Nevšímal si lídí na ulici. Zapomněl na své uplakané oči a rudé tváře. Bylo mu to jedno.
Protože byl zamilovaný.
žiju :)
Larry is real!!
ČTEŠ
Sentimental [h.s] |Larry|
RomansaJsi neskutečný lhář Stylesi" Uchechtl se Louis. Jeho dech dopadal na rty druhého chlapce ,,Ale mně to nevadí" S těmito slovy překonal poslední milimetry mezi jejich rty a dotkl se svými jeho. Harry strnul. Louis uchopil jeho tvář do svých dlaní a př...