Jeg sitter på rommet mitt sammen med Kaja og Molly og gjør oss klare til festen vi skal på snart. Molly var med i gjengen til Camilla og dem før så hun kan sminke for å si det sånn. Hun sitter og sminker meg men blir avbrutt av Aleks som kommer inn
«Så fine dere blir» sier Aleks og smiler mot oss alle. Jeg legger merke til at Kaja rødmer. Herregud hun rødmer for broren min.
«Hvilken kjole burde jeg bruke?» spør jeg han før jeg rekker frem to forskjellige kjoler. Den ene er rød med glitter. Den har tynne stropper og ender tidligere på det venstre beinet en det høyre. Den andre er blå og sånn off-shoulder, og rekker meg nesten ned til lårene.
«den røde» sier han bestemt og lener seg inntil dørkarmen. Det er så vidt at han ikke må bøye seg ned for å skalle i dørkarmen.
Jeg slenger den blå på senga mi og går inn på badet med den røde. Jeg tar den på meg og detter håret mitt opp i en høy stram hestehale. Jeg kommer ut og merker at alle ser på meg
«Wow» er alt Aleks klarer å få ut. Jeg ser på meg selv i det store speilet mitt. Jeg ser faktisk veldig bra ut!
Molly har på seg en lysegrå paljettkjole som viser kløfta hennes bra for å si det sånn. Hun har krøllet håret litt og det henger nydelig nedover ryggen hennes. Kaja har på en stram gul kjole med bar rygg. De begge ser fantastiske ut.
Vi går ned trappen og setter oss i sofaen imens vi venter på at Martin og Marcus skal hente oss.
«Hvem skal dere på fest til egentlig?» spør Aleks. Han hadde fulgt etter oss ned trappen
«Eh...Jaden» mumler jeg og jeg ser at han blir sint
«Jaden? Jaden Smith?! Han kommer til å prøve seg på noe» roper han nesten på oss
«Slapp av! Vi passer på. I tillegg er ingen av oss interessert i den drittsekken» svarer jeg. Jeg kjenner at kaja dunker meg svakt i rykken som et tegn på at hun gjør det.
«Bare vær forsiktig, ok?» sier Aleks. Som sagt er han veldig overbeskyttende men jeg trodde ikke han skulle være det nå med tanke på at han kjente Jaden. Kanskje det er grunnen til at han ikke liker at jeg er med han. Han liker han ikke på den måten?
Akkurat da tuter noen utenfra. Jeg ser ut av vinduet og synet mitt fester seg på de to kjekke karene som sitter foran i bilen. Marcus har på seg en hvit skorte imens Martin har på en lysegrå en. Så søtt
«Vi må stikke. Ha det Aleks» sier jeg og gir han en klem. Han hvisker til meg sånn at kun jeg hører det
«Hold deg unna Jaden. Han virker kanskje fristene men han kommer kun til å knuse deg som alle de andre» sier han før han gårJeg svelger vekk en klump i halsen min før jeg går til gangen og tar på skoene mine. Det er høye stiletthæler med sånn ballerina-snøring oppover beinet. Jeg tar tak i vesken min og går ut i bilen.
Marcus er mest min type av de to guttene. Ha har brunt rotete hår med grønne øyne. Det har han som kjører, så jeg vet at han ikke kommer til å drikke i kveld. Det er veldig betryggende med tanke på at jeg heller ikke skal drikke. Han kommer ut av bilen og står foran meg
«Du ser fantastisk ut» sier han før han smiler til meg.
«Tusen takk» sier jeg og smiler tilbake. Vi har et sånn vennskap at vi kan gi hverandre komplimenter uten at noen av oss tar det romantisk. Jeg vet jeg kun har kjent han i sånn...1 uke eller noe sånt MEN vi har allerede fått et sterkt bånd.
Han åpner døren sånn at vi alle tre kommer oss inn.
«Hvem er klare for å feste!» roper Molly og alle bryter ut i en latter
YOU ARE READING
Badboy
RomanceKjære Lexie Helt siden du flyttet hit har du vært en fast tanke. Du har hjulpet meg, hjulpet andre, og ikke minst hjulpet deg selv. Jeg setter pris på alt du har gjort for meg, men det må ta slutt. Din påvirkning på meg har satt deg i fare, og jeg h...