4.Bölüm

968 64 13
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Kayra yoktu. En son ne zaman bu kadar deliksiz uyumuştum ve onun gidişini bile duymamıştım?

Kendime lanetler ederek yataktan kalktım. Saat sabahın yedisiydi bu çocuk bu saatte nereye gidebilirdi ki?
Evi dolaştım ama yoktu.

Ayakkabılarını kapının girişinde göremedim. Sinirlendim. Beni bırakıp gitti gibi hissettim. Neden çocuklarıyla ortada kalmış eş gibi hissediyordum? Lanet olsun.

Telefonumu alıp asistanıma mesaj attım. İki dakika içerisinde beni kameralarla uğraşan görevliye yönlendirdi.

"Ofiste evimin kameralarına erişebildiğiniz bir oda var. Asistanıma "4598" kodunu söyleyerek o odanın anahtarını alın."

Telefondan birkaç hışırtı sesi yükseldi sanırım dediklerimi yapıyordu.

"Evet Erdem bey." dedi.

"Güzel, şimdi evimden çıkan bir çocuk var. Adı Kayra. Nereye gittiğine bakıyorsun."

Beni onayladı. Bir süre bekledim.

"Efendim plakası görünmeyen bir araç Kayra'yı sizin kapınızın önünden almış. Ayrıca sanırım Kayra ağlıyor."

"Kameranın diğer açılarından arabanın plakasını bul. Sonra da sahibinin bir dosyasını hazırla. 35 dakikaya ordayım. Gecikmesin."

"Tamam efendim, iyi günler."

Telefonu kapatıp odama çıktım. Dolabımdan her zamanki siyah takımlarımdan birini çıkardım. Bu takımdan dolabımda onlarca vardı herhalde.

Kravatı da düzeltip ayakkabılarımı giydim. Telefonum ve birkaç evrakla evden çıktım. Benim evimden nasıl başka biri Kayra'yı alabilirdi ki? Hem de giderken ağlıyormuş. Bu düşünce bile beni delirtmeye yetti.

Arabalarımdan birine bindim. Şoför sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı ben de o arada iki gün önceki anlaşmanın maddelerinde göz gezdirdim. Odaklanamadım. Çok geçmeden iş yerine geldik.

Odama geldiğimde kapının önünde dosyasıyla telefonda konuştuğum görevli duruyordu. İçeri girdim, arkamdan girip kapıyı kapattı.

"Konuş." diyerek koltuğu adımladım.

"Kayra'yı almaya gelen adam. Adı Hakan, soyadı Bozkurt. Kayra'yla aynı evde kalıyorlar. Adamın Kayra'nın annesiyle ilişkisi var. Herhangi bir resmiyete sahip değil bu ilişki. Ayrıca adamın sicili pek temiz değil. Başlı başına işlediği suçlarda çocuk tacizi ön sıralarda. Onun dışında gasp ve adam yaralama gibi sabıka kayıtları var. Daha önce iki kere içeri girmiş. Biri 3 diğeri 2 yıl olmak üzere."

"Tamam, çık."

Dosyayı bırakıp çıktı.

"Kenan." diye seslendim.

Kenan odadan içeri girip "Buyrun efendim." dedi.

"Kayra'yı buluyorsun. Hakan'ı içeri tıkıyorsun. Müebbet hapisten aşağı bir ceza alırsa kendi ellerimle parçalarım onu da seni de. Yanına Derin'i al. Kayra'yla o ilgilensin. Sen öküz gibi davranırsın şimdi çocuğa. Bu kadar şimdilik. Bilgileri Ozan'dan alabilirsin."

Kafa sallayıp beklemeden çıktı. Kenan güvenilir adamlarımdan biriydi. Daha önce de Kayra mevzusunda ondan yardım almıştım. Beni sorgulamaz, dediğimi ikiletmezdi. Bu nedenle Kayra'nın en fazla iki saat içinde yanımda olacağını biliyordum.

Derin karakteri, Görünmez Kız'da bahsettiğim karakter. Burada kullanacağımı söylemiştim. Hikayeye biraz daha dahil olacak yani. Hepinizi seviyorum. Gecenin ikisinde bölüm atmayan da ne bileyim yani?

KayraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin