Kayra'ya zarar veren o adam hapisteydi fakat bu benim içimdeki alevi söndürmeye yetersiz kalıyordu.
Onun bedenindeki yaraların yanısıra ruhundaki parçalanışı, yıkımı anlayabilmek beni bile mahvetmişti. Kayra bu kadar zorluğa nasıl kol kanat gerebiliyordu?
O çok güçlü bir insandı. Erken olgunlaşmak zorunda kalanlardandı.
Doktor geldiğinde bile ağzını açıp canının yandığını söylememişti. Bedenindeki hasarın aynısını farklı biri almış olsaydı belki de şu an yaşamıyor olurdu.
Karşımdaki yatakta bebek gibi uyuyan çocuğa bakarken bunları düşünüyordum.
Ona nasıl kıyabilirlerdi ki?
Biri onun gibi bir güzelliğe neden zarar vermek isterdi? Daha doğrusu bir insan diğer bir insana neden zarar vermek isterdi?
Kayra yeniden yerinde kıpırdanıp "Yapma." dediğinde bu sefer olanların ardında yatan nedeni biliyordum. Ona zarar veren herkesten o kadar nefret ediyordum ki.
Annesi böyle bir şeye nasıl engel olmazdı? İnsanlığa sığar mıydı onların yaptıkları? Bu çocuk bu kadar şeyi yaşarken hiçkimse mi farketmemişti?
Telefonuma gelen mesajla düşüncelerim dağıldı. Kayra'nın ailesiyle ilgili istediğim araştırmanın diğer detayları gelmişti.
Mesajı açıp okumaya başladım.
"Kayra'nın gerçek babası, annesi Kayra'yı doğurmadan önce kaçıp gitmiş. Kayra'ya bu yaşına kadar annesi bakmış fakat buna bakmak denirse. Kendi sevgilisi olarak tanıttığı kişileri eve getirip Kayra'yı bu adamlara satıyormuş. Son adam da bunlardan sadece biri. Anlayacağınız üzere Kayra tecavüz ve taciz gibi birçok suça maruz kalmış. Bunlar Kayra 16 yaşındayken başlamış. Kayra şu an 23 yaşında. Ben bir liste çıkarıp Kayra'nın annesiyle birlikte hepsini polise verdim. Birkaçı itiraf edince hepsi içeri girdi efendim. İyi akşamlar dilerim."
Gözlerimi tekrar karşımda uyuyan bedene çevirdim. Bundan sonraki tek amacım Kayra'ya daha iyi bir hayat sunmak olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra
Action~Kayra gibi bir güzelliğe nasıl kıyabilirlerdi ki? Daha doğrusu bir insan bir diğer insana bunu nasıl yapabilirdi? Onun bedenindeki yaraların yanısıra ruhundaki parçalanışı anlayabilmek beni bile mahvetmişti. Kayra bunca şeye nasıl dayanıyordu?