5.Bölüm

867 59 16
                                    

Kayra'dan

Karşımda deri ceketli, kendinden emin duran kızla nasıl iletişime geçeceğimi düşünüyordum.

Bir süredir benimle konuşmaya çalışıyordu ama ben put gibi duruyordum.

Yanıma gelip "Salak mısın lan?" diye sordu. Kaba konuşuyordu sanırım ya da normal konuşma şekli buydu emin değildim.

Kolumdan tutup beni dışarı çıkardı. Sert tutsa da bir şey diyemiyordum. Sonuçta beni o evden kurtarıyordu.

Kızın kim olduğunu ya da nereden geldiğini bilmesem de ne kadar kötü olabilirdi ki?

O şerefsizin yanında melek kalırdı. Kolumu tutan kız çok büyük durmuyordu. Adını ya da yaşını bilmesem de ne kendimde sorgulayacak cesareti ne de hakkı görüyordum.

Beni siyah bir arabanın içine bindirip yanıma oturdu. Araba hareket etmeden arkada kanlar içindeki adamı gördüm. Daha fazla bakamayıp kafamı çevirdim.

Adını bilmediğim bir adam gelip arabayı sürmeye başladı. Kız "Ben Derin, az sakin ol titriyorsun." dediğinde korkumu yeni algılayabilmiştim.

Bakışlarımı ellerime indirip biraz daha sakin olmaya çalıştım. Çok başarılı olamasam da denemekten zarar gelmezdi.

Karnımdaki morlukların sızlamaya başlamasıyla vücudumu kastım. Canım daha çok yanıyordu fakat acımı belli etmek, güçsüz gözükmek istemiyordum.

Araba durduğunda Derin beni alıp karşıdaki eve ilerletti. Onun yönlendirmeleri ile içerideki koltuklardan birine kuruldum.

Derin bulunduğum odadan çıkıp arka tarafa geçti. Çok bir şey duyamasam da telefonla konuştuğunu anlamıştım.

Seçebildiğim kelimelerin arasında ise sadece Erdem vardı. Bu adam beni nerden bulmuştu?

Derse geçmeden bölüm attım. Burdan sana  gelsin sjsvsisvjs

KayraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin