17.Bölüm

497 32 5
                                    

Mutfak masasında yenen yemeğin ardından bir şeyler yapmak için ortaya plan atmaya çalışıyorduk.

Erdem'den çok yaratıcı şeyler çıkmasa da onunla boş boş oturmak bile zevkliydi. Şimdi bunun nasıl mümkün olabileceğini falan sorabilirsiniz ama oluyormuş yani.
Kulağa çok saçma geliyor belki gerçekten saçma ama güzel işte ne bileyim.

"Tatlı yemeye mi gitsek?"
"Olur."

Üstümüzü değiştirip yola koyulduk. Çok geçmeden vardığımız kafede bir masaya oturduk. Erdem menüyü incelerken bende aynısını yaptım ya da yapıyormuş gibi yaptım. Seçeceğim tatlı en başından belliydi.

Garson geldiğinde Erdem kendine sütlaç söyledi bende trileçe istedim.

En sevdiğim tatlı buydu. Sanırım bu tatlıyı sevmeme başlamamın nedeni de karameldi. Karamele olan zaafım tatlılarda hep ön plana çıkıyordu.

Sütün ağır olmaması ve karamelin ağızda dağılması tatlıyı en güzel kılan kısımdı bence.

İkimizde tatlılarımızı yerken Erdem'in tüm odağı bendeydi.

Normal şartlarda muhtemelen bundan rahatsız olurdum fakat gözlerimin içine bakan kişinin Erdem oluşu her şeyi değiştiriyordu.

Gözlerimi, gözlerine odaklanıp ufak bir tebessüm kondurdum dudaklarıma.

Bu halim onun da yüzünün gülmesine yol açtı. Dudaklarından birtakım sözler döküldü:

"Çok güzelsin Kayra. Şu hayatta denk gelip gelebileceğim en güzel şeysin. Senin yanında hayat bambaşka bir şekil alıyor. Etraf renkleniyor, her yer kuş cıvıltıları ile kaplanıyor. Senin bulunduğun ortamda bir çocuğun mutluluğunu taşıyorum ben. Senin bulunduğun ortamda vazgeçemez bir aşığa dönüşüyorum. Konu sen olduğunda her şey o kadar güzel ki..."

Muhtemelen ağzım açık bir şekilde ona bakıyordum. Hislerinin bu boyutta olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi.

Sakince karşımdan kalkıp yanıma geldi. Ellerimi elleri arasına aldı.

"Kayra yemin ederim seni incitecek bir şey yapmaktan ölesiye korkuyorum. Herhangi bir temasımdan, sözümden dahi rahatsız olursan belirt lütfen. Sana kendini kötü hissettirecek hiçbir şey yapmam, hiçbir söz söylemem."

"Yapmazsın Erdem, bunun bilincindeyim zaten."

"Seni çok seviyorum."

"Seni sevmeyi deniyorum."

KayraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin