11.Bölüm

634 49 2
                                    

Konuşmamızın ardından Kayra sofra kurmak istediğini söyledi. Hazırladığı yemeklerin servisini yaptı, beraber yemek yedik.

Yemek bittikten sonra sofrayı beraber topladık, bulaşıkları da ben hallettim.

Kayra ise kitap okumaya devam etmek istediğinden kütüphaneye geçti.

Çalışma odama çıkıp incelemem gereken dosyaları halletmeye başladım.

2 saat kadar bir zaman geçtikten sonra dosyaları kapattım.

Kayra'nın iş ve eğitim ile ilgili sorunlarını hallettim. Çalışma ve ders saatlerini sorun çıkartmayacak şekilde ayarladım. Yatmadan önce banyo yapmak için lavaboya adımladım.

Çekmeceden bir havlu alıp duşun kenarına astım ve kabine girdim.

Suyu ılık ayarlayıp banyomu yaptım. Havluyu belime sarıp kabinden çıktım, ardından da banyodan.

Koridorda ilerlerken karşıdan hafif uykulu olduğu belli olan Kayra geliyordu. Anladığım kadarıyla odasına gidiyordu.

Beni görünce baştan aşağı süzdü ve bir adım geri çekildi.

Fısıltı halinde "Giyin lütfen." dedi ve koşarak odasına girdi. Ortak alanlarda yarı çıplak dolaşmamayı aklıma not ederek odama girip üstümü giyindim.

Sonra da yatağıma girip uyumaya koyuldum.

Bir hafta sonra;

Birlikte yaşamamız bir düzene girmiş gibiydi. Kayra gün içerisinde çalışıyor, işe gidiyor ve kitap okuyordu.

Evin içinde en çok kütüphanede vakit geçiriyordu.

Bense işlere devam ediyordum.

Evde çok fazla konuşmuyorduk. Kayra yemekleri kendi yapmak istediğini söylese de yorulmasın diye bir aşçı görevlendirmiştim.

Böyle olunca da itiraz edememişti. Arada aşcıyla beraber yemek yapıyordu, iyi anlaşmışlardı.

Belki anne karakteri olarak görüyordu onu bilmiyordum ama bir hafta önceki halinden iyi olduğu kesindi.

Yaraları daha iyi durumdaydı.

Psikolağa gidebileceğini söylemiştim ama beni reddetmişti. Yine de bu konuda biraz ısrar etmeyi planlıyordum, ona iyi gelebilirdi sonuçta.

Ona iyi gelecek her şeyi yapmak istiyordum.

İçimdeki bu garip hisse bir anlam veremiyordum.

O kadar uzun zaman sonra birine değer vermek bendeki insanlığı ortaya çıkarmıştı belki de.

Ne olursa olsun beni değiştirdiği kesindi.

Beni etkiliyordu.

Yaşadığı zorluklara rağmen güçlü durma çabası beni etkiliyordu. Bu kadarını ben bile kaldıramazdım muhtemelen.

İntihar etmeye çalışmış olma ihtimali biraz fazla gibi geliyordu. Belki de bu yüzden destek almasını istiyordum.

Zihnini toplamaya ihtiyacı olmalıydı illa ki. Bunun için de biraz zamana ihtiyacı vardı.

Bu zaman içerisindeyse ben sürekli onun yanında olacaktım.

KayraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin