3

3.6K 178 56
                                    

×Minho'dan×

Telefonumu kapatıp kenara koydum. O sırada yanıma Jisung geldi.

"Naber?" Dedi ve çantasını yan tarafa bırakıp yere oturdu.

"İyi,sen?"

"İyi. Seungmin çıkışta maç yapmaya gidelim diyor,gidelim mi?"

"Çıkışta enerjimiz kalırsa gideriz."

Dans kursundaydık ve cidden çok fazla çalışıyorduk. Hatta bir keresinde yorgunluktan eve gidemeyip burada yatmıştım... Ama değiyordu. Bu sene içinde yaklaşık 5 tane yarışmaya katılıp,5 kupa getirmiştik.

Tabii bu 5 yarışma için kısıtlı zamanımız vardı ve bu bizi zorlamıştı ama hem kendimizi geliştirmiş,hem de eğitmenlerimizi gururlandırmıştık.

"Niye bu kadar çalışıyoruz hâlâ anlamadım. Yarışma yok ki yakın bir zaman da?" Jisung anlam vermeye çalışırken açıklama gereği duydum.

"Yarışmalara hazırlıyorlar. Geçen sefer ki gibi olmasın diye koreografileri günlere böldüler." O sırada yanımıza Jeongin geldi.

"Size bir haberim var..." Dedi Jeongin.

"Ne oldu?"

"Sanırım yeni bir eğitmen geliyormuş ve çok katıymış. Günde 4 saat dans çalıştırıyormuş!" Dedi Jeongin dehşetle.

"Jeongin,bilmem farkında mısın ama biz zaten 4 saat çalışıyoruz?"

"Ama biz 4 saatin sonunda çıkıyoruz! Bu eğitmen en az 4 saat en fazla 8 saat diyormuş,hem de ara olmadan?!" Son söylediği cümle ile şokla karışık dehşetle göz göze geldik. Jisung bana,ben Jisung'a boş boş bakarken,Karina'nın sesi duyuldu.

"Yeni eğitmen geldi,hızlı olun!"

Hızla kalktık ve kalabalığın olduğu yere ilerledik. Bir kadın karşımız da dikilmiş gülümseyerek bizimkilerle sohbet ediyordu.

Jeongin'in kulağına yaklaştım.

"Sen emin misin bu kadının en az 4 saat en fazla 8 saat dediğine?"

"Rose bana öyle dedi?"

(Rose,Blackpink'te ki Rosé değil bu arada. Zaten é yok anlamışsınızdır.)

"Ah Jeongin! Onun sözüne inanılır mı?!" Derken Rose'un sinsi gülüşüne baktım.

Iyy,yılan kılıklı bok!

Yılana üzüldüm...

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin