"İyi ki geldin Ritim. İsmini ne zaman değiştirdin? Söyleyebilirdin." Dedi ayrılırken.
"Sana sürpriz yapmak için her şeyimi değiştirdim Lino! Fark etmediğini söyleme."
"Her şeyi fark ettim. Fazla kilo vermişsin,bir sorun mu var? Yeme bozukluğun varsa birlikte yenebiliriz-" Bu yorumu çok hoşuma gitmişti ama kesmek zorunda kaldım.
"Yeme bozukluğum yok Minho,Lijoo ile uğraşmak kolay değil sadece."
"Lijoo kim? Kardeşin mi?"
"Yeğenim." Dedim. Görevli kadın yapmacık bir şekilde öksürüp dikkatimizi ona vermemizi sağladı.
"Kayıt işlemlerine devam etmeliyiz Somia!" Dedi gülümseyerek. Diğer bilgilerimi de verdim ve dans odasına geçtik. Yerde oturup sohbet ederken dans odasının kapısı açıldı.
"Minho,geç kaldım üzgünü- RİTİM NOONA?!"
"Jeongin!" Hızla yerden kalkıp Jeongin'e sarıldım.
"Ne zaman geldin? Neden uzun kaldın? Saçların güzel olmuş. Boya mı bunlar? Diğerlerinin haberi var mı-"
"Motorun soğusun!" Ardından Minho'ya döndüm. "2 yıldır beni 'noona' olarak mı anıyor?" Minho usulca kafa salladı. Jeongin'in saçlarını karıştırırken kapı tekrar açıldı.
"Çocuklar çok geciktik m- Ritim?" Dedi Jisung lafını bölerek. Arkadan Nayeon'un sesi duyuldu.
"Ritim mi? Jisung çekil,aşkımı görmem gerek!" Diyerek Jisung'u itekledi ve yanıma geldi. Beni neredeyse düşürüyordu. Ayrıldıktan sonra kolumu cimcikledi.
"Ah! Nayeon!" Nayeon;
"Sen gelirsin de bize haber vermezsin öyle mi?" Diye söylenirken Jisung ile de sarıldım. Tekrar kapı açıldığında artık dayanamadım,birilerinin girip tekrar tekrar soru sorması beni bunaltmıştı.
"EVET BEN RİTİM,AMERİKA'DAN DÖNDÜM! HOŞBULDUM,YETER ARTIK AYNI ŞEYLERİ SORMAYIN." Diye bağırdım. Minho kahkahasını bastırmaya çalışırken dışardan biri beni görse ne olur diye düşünmeden edemedim. Deli falan sanarlardı herhalde.
"Ritim delirdin mi?" Diyerek ilk farklı girişi yaptı Changbin.
"Bence bu 2 yıl onu bozmuş çocuklar." Dedi arkasından giren Chan.
"Bende hoşbuldum." Dedim ve sarıldım. Ardından bütün kadro tamamdı,ama sonradan biri fazla gelmişti.
"Selam çocuklar! Nab- Bu kim? Minho?" Kendimi;
"Asıl sen kimsin?" Diye sormaktan alamadım.
"Bu grubun 14. Üyesiyim. Sen kimsin?"
"Bu grubun gerçek 14. Üyesiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘
Fanfiction[Kısa Bölümlü] "Bana Chaemin deme." "İsmin bu değil mi? Başka ne diyebilirim?" "Ritim de. Ritim kadar özgür ve tutkuluyum." Rastgele bir numaradan Kim Somia'ya mesaj atan Lee Minho,zamanla ona aşık olduğunu fark eder. Sonra ise onun hakkındaki gerç...