35

1.3K 113 34
                                    

Saat 12'ye kadar çalıştık ve bizimkilerden uzak bir yere geçip Hyunjin'den arama gelmesini bekledik. En sonunda aradığında açtım.

"Selam balım! Ben bunu yakışıklı sanmıştım ama idare eder." Dedi Hyunjin.

"Sen kurban ol benim yakışıklıma bok surat!" Dedim ve Minho'nun yanağını öptüm. Hyunjin bir kafedeydi.

"Neresi orası?" Diye sordum. Biraz telaş yapmış gibiydi.

"Şey ya gezerken gördüm girdim içeri. Kahvesi güzelmiş."

"Hyunjin yalan söyleme,Amerika'daki bütün kafelere gittik." Dediğimde Minho'nun:

"Ne?" Dediğini duydum.

"Pekâlâ,pizzacıya geldim."

"Bensiz pizza yiyen şu haini görüyor musun Lino?" Dedim. "Tanışın,işimiz var bizim."

"Ben Hwang Hyunjin,Somia Amerika'ya geldiğinde aynı okulda okuduk. 21 yaşındayım. Şarkıcı olmayı düşünüyorum."

"Fobimi yenmemde çok yardımı var,ne kadar teşekkür etsem az." Dediğimde Hyunjin gülüp,kafasını yana yatırdı. Çok tatlıydı.

"Ben Lee Minho. Dansçıyım, 22 yaşındayım. Ritim ile bazı tesadüfler sonucu tanıştık."

"Senden çok bahsetti,artık meraktan kendimi kemirecektim."

"Bizi tanıştıracağın kişi kim?" Diye sordum.

"Gelsene!" Dedi yanındaki kişiye. En sonunda Hyunjin karşıdaki kişiyi omuzlarından tutup kameranın karşısına oturttu. Gördüğüm kişi ile ellerimi ağzıma kapattım.

"Sen şaka yapıyorsun?! Soobin! Ben zaten tanımıyor muyum onu eşek? Niye tanıştıracağım dedin?" Ardından Minho'ya döndüm. "Soobin de çok yakın bir arkadaşımızdı!"

"Selam Soobin." Dedi Minho. Biraz konuştuktan sonra Soobin kalktı.

"Enişte,benim kapatmam lazım. Salak,kendine dikkat et sende sakatlama kendini. Bu kesin kendini öldürür oralarda." Dedi Hyunjin.

"Hyunjin kapat dalarım şimdi." Dediğim an kapattı.

"Kafa çocukmuş,sevdim!"

"Konuşmadın ki! Sen konuş diye aradık ama ben konuştum sanırım... Ama ne yapayım? Hyunjin çok farklı benim için. Fobimi yenmeme sizde yardım ettiniz ama o da benim gibiydi. Fobimizi birlikte yendik."

"Anlıyorum Ritim,niye her şeyi dert eden bir sevgiliymişim gibi davranıyorsun? Benimde Ryujin ile aramda farklı bir bağ var mesela. Hepimizin olabilir."

Minho'yu soft yapayım dedim ama beceremedim galiba neyse

"İşte bu yüzden seni seviyorum."

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin