"Şimdi çiftlerimizi dans etmeye bekliyoruz!" Dedi kız.
Seungmin,elini Shuhua'ya uzattı ve onu kaldırdı. Dans alanına ilerlerken slow bir müzik çalmaya başladı. Hyunjin kulağıma eğildi.
"Nayeon'u dansa kaldırmak istiyorum ama ya istemezse?" Dedi.
"İster yakışıklım,niye istemesin?" Dedim bende. "Bak,eğer sen yapmazsan başkaları yapacak. Yap şunu!"
Hyunjin kalktı ve Nayeon'a teklif etti. Nayeon gülümsedi ve Hyunjin'in elini tuttu. Onlarda dans etmeye başladı.
İç sesimi susturamadım.
Öküz Minho öküzlüğünü konuşturuyor yine!
Hyunjin bile dans teklif etti,HYUNJİN?!
Hayır yani ben sanki senin sevgilin değilim,tanımadığın bir yabancıyım. Yıllardır sevgiliyiz sözde!
Minho'ya bakmak için bakışlarımı sol tarafıma çevirdiğimde ortalıkta olmadığını fark ettim. Chan'ın kolunu dürttüm.
"Lino nerde?" Diye sordum.
"Bilmiyorum." Dedi. Ardından kalkıp,Yeji'ye dans etmek ister mi diye sordu ve ikisi de kalktılar.
Jeongin,Ryujin'e diğerlerinin aksine arkadaşça bir teklif sundu ve kalktılar.
Jeongin,noona'nı bırakıp nereye gidiyorsun! Pis çöl tilkisi!
Changbin kalkıp Soojin'e sordu ve kalktılar. Chaeryeong ve Jisung'da kalktı ve masada sadece Dahyun ile ben kaldık.
"Ben tuvalete gidiyorum." Dedi ve gülümseyerek kalktı Dahyun.
Hah! Ne güzel,artık tek başımayım!
Sağ bacağım sallanmaya başladı. Huzursuz bacak sendromum vardı... Kızdığım şey sevgili olmayan herkesin birbirini dansa kaldırması ve benim sevgilimin ortada bile olmamasıydı. O sırada sahneden bir ses geldi.
"Ses,ses 1,2!" Minho?
"Evet,dansınızı böldüğüm için özür dilerim. Ancak şu an size birini tanıtmam gerek." Dediğinde merak ve şaşkınlıkla baktım.
"Kim Ritim Somia. Sevgilim,bu hayattaki en önemli şeyim. Bu balo,aslında sana ilk mesaj attığım günün 4. Yıl dönümü. Müdürümüzü bunun için biraz zor ikna etsem de başardım." Dedi ve soluklandı. "Seninle Koha'yı sevdiğimiz günü hatırlıyor musun? Koha'nın beni kabul ettiği günü."
Gözlerim dolu dolu kafamı salladım.
Meğersem çocuk nelerle uğraşıyormuş...
"İşte o gün anladım seni sevdiğimi. Sana olan sevgimi anlatmaya kelimeler yetmiyor,kendimi ifade edemiyorum belki de. Ama kalbinden hissettiğini biliyorum Ritim,buna inanıyorum ve her zaman inanacağım." Dedi. Ardından sahneden indi ve yanıma geldi.
Mutluluktan ağlıyordum. Önce bedeni,bedenimi sardı. Gözyaşlarımın değdiği yerlerden birini öptü. Sonra da başparmağı ile yanaklarımdan süzülen yaşları sildi.
"Bir gözyaşın bile benim için o kadar önemli ki... Onları mutluluk için olsa bile dökmeni istemiyorum. Sanki onlar gözlerinden süzüldüğünde üzerime bir sürü taş geliyor ve beni eziyor. Kalbimdeki seninle birlikte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘
Fanfiction[Kısa Bölümlü] "Bana Chaemin deme." "İsmin bu değil mi? Başka ne diyebilirim?" "Ritim de. Ritim kadar özgür ve tutkuluyum." Rastgele bir numaradan Kim Somia'ya mesaj atan Lee Minho,zamanla ona aşık olduğunu fark eder. Sonra ise onun hakkındaki gerç...