Kısa bir açıklama ile geldim,
Bu kitap kısa bölümlü olacak ama bir sürü part var. Artı olarak saçma olabilir ama buraları hızlı geçmeye çalışıyorum,anlayın lütfen <3
■
Herkes geldikten sonra çalışmaya başladık. Bir yerden sonra yorulduğumu hissederek kendimi yere bıraktım. Sonra da telefonumu elime aldım ve sosyal medya da gezmeye başladım. Biri beni dürtünce kafamı kaldırıp ona baktım.
Elia'ydı.
"Neden oturuyorsun Lee?"
"Yoruldum. Okuldan çıktığım andan itibaren buradayım,beynim ve bedenim yoruldu." Elini uzattı ve bekledi.
"Elimi tut ve kalk yerden." Elini tutup kalktım ve söyleyeceği bir şeyler olduğunu anladığımda konuşması için işaret yaptım.
"Sana bir tavsiye,yorulduğunu hissettiğin zaman hareketlerini yavaşlat ve içinden gelmeyerek dans et. Evet,yanlış söylemedim içinden gelmeyerek dans et. Sonra şarkının ritmini hisset,eğer gerçekten dans etme isteği ile dans ediyorsan bedenin ritimle dans edecektir. Eğer dans etmiyorsa,dansa olan isteğini çoğaltmak gerekir."
"Bunu yapacağım." Dedim. Elia yanımdan ayrıldı ve diğerlerinin bana bakışları ile karşılaştım.
"Bok mu var,ne bakıyorsunuz?" Dediğimde ise kafalarını çevirdiler. Sonra da diğer dans odasına gittim. En klasik şarkılardan biri olan Beggin ile dans etmeye başladım. Madcon versiyonu ile tabii. Gözlerimi kapadım ve Elia'nın söylediklerini yapmaya başladım.
Bir süre içimden gelmeyen hareketler yaptım. Saçma,kötü,acemi hareketler.
Ardından her şeyin sesini beynimde kısıp ritme odaklandım,ritmi hissettim.
Sonra da bir anda dans etmeye başladım. Hâlâ sadece ritmi duyuyordum,sonra ise gözlerimi açma isteği hissettim. Gözlerimi açıp tam karşımdaki camlara baktım. En sağdaki camdan birinin beni izlediğini fark ettim,ona baktığımı görünce kendini geri çekti. Yüzü birini anımsatmıyordu çünkü kapalıydı.
Sadece bir gülümseme ile beni izlediğini görmüştüm,ha birde saçlarından kız olduğunu anlamıştım.
Kimdi,ve beni neden gülümseyerek izliyordu bilmiyordum. Ama o kızı tanıdığıma emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘
Fanfiction[Kısa Bölümlü] "Bana Chaemin deme." "İsmin bu değil mi? Başka ne diyebilirim?" "Ritim de. Ritim kadar özgür ve tutkuluyum." Rastgele bir numaradan Kim Somia'ya mesaj atan Lee Minho,zamanla ona aşık olduğunu fark eder. Sonra ise onun hakkındaki gerç...