30

1.4K 115 50
                                    

*2 Yıl Sonra*

Evet,1 ay olan kalış sürem 2 yıl olmuştu. 2 yıldır annemlerle kalıyordum ve bugün sonunda Kore'ye dönecektim.

Bu 2 yıl boyunca bizimkiler ile ilişkilerimiz eskisi kadar kuvvetli kalmamıştı hâliyle. Sadece Minho ile kuvvetli bir bağımız vardı,ama bunu içimizden hissediyorduk,maalsef ki dışarıdan hiç öyle görünmüyordu.

Saçlarımın bir kısmını boyatmış ve kısaltmıştım. Kilo verdiğim bariz belliydi,Lijoo ile uğraşmak gerçekten yorucuydu. Bu 2 yıl boyunca Minho ile görüntülü konuşmamıştım çünkü beni gördüğünde şaşırsın istiyordum.

İsmimi zor olsa da değiştirmiştim. Babam bu ismi sevmediğimi sonunda anlamıştı. Bu süre boyunca psikoloğa gitmiş ve fobimi yenmiştim.

Ayrıca da dansa merak sarmıştım. Onları çok özlemiştim...

"Anne! Ben çıkıyorum!" Diye seslendim.

"Bizi de bekle de veda edelim!" Dedi annem. En sonunda havaalanına geldik. Aklıma 2 yıl öncesi geldi...

Minho ve bizim tayfa koşturmalar içinde buraya gelmişti ve Minho geç kalmaktan korktuğunu söylemişti.

Annem 2 yılın sonunda yine bana veda ettiği için üzgün gibiydi. Gözleri dolu doluydu. Bu görüntü de bana Nayeon'u hatırlatmıştı.

Son kez sarıldık ve valizimi sürükleyerek uçağa binmek üzereyken annem bağırdı.

"Dikkat et! Damadıma selam söyle!"

Anneme her şeyi anlatmıştım,babama da. Eski anılarım beynime hucüm ederken içimdeki huzurun haddi,hesabı yoktu.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin