9

2.3K 161 66
                                    

Çoğu şeyi önceki bölümlerde söylemiştim. Bu bölümde toplu hali var.

(Somia'dan)

Hasta falan değildim,arkadaşım yok zaten bunu söylemiştim sanırım. Hatta okula bile gitmiştim,hatta ve hatta Minho'yu izlemeye de gitmiştim.

Nasıl mı?

Chaemin benim. Okuldaki sessiz ve gizli kız.

Asosyal,hayattan umudunu kesmiş...

En baştan anlatsam daha iyi olur sanırım,değil mi?

Benim ismim Chaemin. Kim Chaemin. Chaemin ismini bana babaannem koymuş ve onunla çok güzel anılarım olduğu söylenemez. Bu yüzden takma isim olarak Somia'yı kullanıyorum. Takma isim olarak kullanmamın sebebi ise babamın değiştirmemi istememesi,babam benim için çok değerli ve onu kırmak istemiyorum.

Neden iki isim kullanmıyorum onu da söyleyeyim,ben Chaemin ismini hayatımdan çıkartmak istiyorum. Biri bana Chaemin der diğeri Somia.

Sınıfta 2 yıl içinde sadece bir kere yoklama aldılar. Okulumuz sorumsuz diyebiliriz sanırım... Yani sınıftakiler 2 yılın sonunda ismimi öğrenmişlerdi.

Diğer konu,fobim.

Fobimi 6 yaşında,anasınıfında keşfettim. Öğretmen bir soru sormuştu,herkes cevap vermişti ama ben vermemiştim. Öğretmen bana neden cevap vermediğimi sordu o an herkes bana baktığında sanki git gide küçüldüm. Herkesin beni çirkin olarak adlandırdığını düşünüyordum,ki öyleydi ama çoğu kişi bunu söylemiyordu.

O gün eve gidip ağlamıştım. Küçüktüm ama anlamıştım işte. O günden sonra kalabalık ortamlara utanarak,sıkılarak,istemeyerek giriyorum.

1. Sınıfa başladığım gün bana sürekli çirkin denmişti. Hatta öğretmenimiz çirkin örneği olarak beni göstermişti ve yine eve gidip ağladım. Annemler bana sormuştu ne oldu,neden ağlıyorsun falan filan. Olay çıksın istemiyordum. Sustum.

Moarina Koleji'ne gelene kadar kendimi kapatma fikri aklıma gelmemişti. Orda da benimle dalga geçmesinler diye kendimi kapattım.

Bu konuyu da halettiğimize göre,Minho konusuna geçelim.

Minho ile aynı sınıfta olduğumuz için dans ile uğraştığını biliyordum zaten. 1 hafta önce kursa izlemeye gitmek istedim,tabii ki herkesin içinde izlemeyecektim. 1 hafta önceden nereden izleyebilirim diye gittim ve izleyebileceğim yerler buldum. Bugün de gidip izledim,ancak beni gördü.

Kim olduğumu bilmiyordu,ama bakacağına emindim.

Minho'nun numarasını daha önce bir arkadaşına verirken duymuştum. (Hafızam iyi kesinlikle evet,asla aklımda tutmadım ya da bir yere yazmadım) Bana mesaj attığında kim olduğunu biliyordum yani ama çaktırmak istemedim.

Minho'dan hoşlandığımı lise 2. Sınıfın ortalarına doğru anladım. Hatta onun için dans etmeyi bile öğrenmeye çalıştım. Hâlâ çalışıyorum...

Bu kadar işte. Benimle ilgili gerçekler bu kadar.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin