40 [Final]

1.3K 100 35
                                    

Evet,final bölümü. Özel bölümler elimden geldiği sıklıkla gelecek,merak etmeyin. Kitap 1 Bin okunma olana kadar kitabı salmayacağım ÖWNSPQMAĞQMS

Bu bölümün sonu,ilk bölümü yazarken aklımdaydı hâlâ aklımda. Umarım seversiniz.

(Yarışma günü,bizimkilerin çıkmasına 5 dakika kala.)

"Heyecandan titriyorum!" Dedim.

"Çok yorucu ama güzel bir seneydi." Dedi Jisung.

"Kesinlikle katılıyorum." Dedi Seungmin. Dışarıdan ses geldi.

"Ve son olarak Molalira grubu karşınızda!" Grup ismimizi değiştirmiştik evet.

Hepimiz yavaşça yerlerimizi aldık. Ardından şarkı çalmaya başladı.

You change your mind,
Like a girl changes clothes.
Yeah you,
Pms like a bitch,
I would know...

Şarkı böyle böyle biterken,alkışlar yükseliyordu. Şarkı bittiğinde selam verip sahneden ayrıldık.

"Beğendiler mi sizce?!" Diye sordu Hyunjin heyecanla. İçimiz kıpır kıpırdı.

"Beğendiler bence!" Dedim. Yarışma sonucunun,2 saat sonra belirleneceği duyuruldu.

"Kutlama olarak pizza yiyelim mi? Nolur!" Dedi Jeongin. Minho;

"Tamam." Dedi ve pizzacıya girdik. Hesap yüklü gelecekti kesin...

Her şeyi yedik,içtik,eğlendik.

"Ben Milolia'ya gidiyorum,çantam orada kalmış." Dedim. Dans klubünün ismini Milolia koymuştuk. Minho da ayaklandı.

"Bende gideyim." Birlikte pizzacıdan çıktık,böylece hesabı onlara kitlemiş olduk.

"Sana bir gün evlenme teklifi etsem ne yaparsın?"

"Ne?" Demek dışında bir tepki veremedim.

"Bir gün dedim Ritim, bugün değil. Hem bugün olsa kabul etmeyecek misin?"

"Edeceğim tabii ki. Şaşırdım sadece." Konuşmadan yolu geçirdik. İçeri girip çantamı aramaya başladık. En sonunda bulduğumda;

"Buldum. Hadi gideli-" Derken Minho'nun ortalıkta olmadığını gördüm. "Lino?"

Ardından şarkı çalmaya başladı. Minho da dans ederek geldi.

Eli ile elimi tuttu ve beni döndürdü. Diğer elimi de tutup belimi sardı. Kafamı geri atarak boynuna gömdüm. O da kafasını öne eğerek benim boynuma gömdü.

"Ritmi hisset Somia. Ritmi hisset..."

Bir elimi hâlâ tutarken bu sefer kendini bana döndürttü. Gülüşmelerimiz arasında şarkı bitti.

Minho iki elimi de tutup,hâlâ gülerken beni kendine çekti. Kısa bir öpücüğün ardından fısıldadı.

"Seni sonsuza kadar seveceğim Bayan Lee."

  ~SON~

Bu kitabı bitirmek beni çok zorladı ama yine de böyle olması gerekti. İnanın fikir gelse sonsuza kadar yazardım ama maalesef...

Güzel bir aşka şahit olduk gibi geliyor. Sizce?

Umarım sevmişsinizdir bu kısa yolculuğu! Hepinizi çok seviyorum<3

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡





Minho ile görüşmek üzere!

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin