Ablam gece burada kalmıştı. Ertesi gün bizimkilerle buluşacağımı söylemiş,ve çıkmıştım.
Buluşacağımız yere geldiğimde,ilk Seungmin geldi. Bugün Seungmin'in doğum günü olduğu için ona sürpriz yapacaktık. Herkes bir yerlere saklanmıştı ve yavaş yavaş çıkarak doğum gününü kutlayacaktık.
"Merhaba Seungmin!" Dedim.
"Merhaba Cha-Ritim!" Son anda Chaemin ismini kullanmamış olması beni mutlu etmişti.
"Bugün özel bir günmüş. Biliyor muydun?" Dedi çalıların arkasından çıkan Ryujin. Seungmin şaşkındı.
"Neden? Ne özelliği varmış ki?" Diye sordu Shuhua da çalılardan çıkarken.
"Bugün dünyalar tatlısı biri dünyaya gelmiş." Diye cevap verdi bankta her yerini kapatmış ve kitap okuyor imajı vermiş olan Chan.
"Kimmiş o?" Diye sordu Chaeryeong ağacın tepesinden. Seungmin şoktaydı sanırım.
"Köpekleri çok severmiş." Dedi ağacın diğer tarafında olan Changbin.
"Duyduğuma göre çok da yakışıklıymış." Dedi Nayeon bir başka çalıdan çıkarken.
"Hem de sesi çok güzelmiş." Diyerek devam ettirdi onu Jisung. Bizim oturduğumuz bankın arkasında kendini iyice kamufle etmiş ve köpek seviyordu.
"Dünyadaki en iyi kardeşmiş,öyle diyorlar." Dedi Jeongin. Takma bir bıyık takmış,kıyafet tarzını değiştirmiş elinde dosyalar tutarak yanımızdan geçiyor gibi yapmıştı.
"Sevdiklerine değer verirmiş." Dedi Dahyun bankın arkasından çıkarak.
Seungmin geldikten sonra sessizce oraya yerleşmişti. Seungmin'in görmemesi tamamen şanstı.
"Dans edişi çok güzelmiş. İsmi de Kim Seungmin'miş!" Dedi Minho ağacın saklandığı yerinden çıkarak. Son olarak Soojin ve Yeji konfetileri patlattılar. Sonunda Seungmin'in şok geçirdiği gösteri bitmişti.
Hep bir ağızdan:
"İYİ Kİ DOĞDUN SEUNGMİN!"
Bu fikir nerden aklıma geldi bilmiyorum,sorgulamayın. Saçma olabilir ama emin olun kitap için çok önemli bir bölüm.
"Şu ağacın az ekmeğini yemedik ha! Herkes oradan çıktı resmen." Dedim. Hepimiz güldük.
"Buna gerek yoktu,iyi ki doğdun deseniz yeterdi!" Dedi Seungmin sonunda. Minho yanımıza oturup kolunu Seungmin'in omzuna attı.
"Ama biz seni çok sevdiğimiz için böyle oldu."
Günün devamında bir sürü yer gezip,bir sürü şey yaptık. Mesela;
Lunaparka gittik,korku tüneline girdik o da yetmezmiş gibi korku evine gittik,pastaneye uğrayıp 2 tane pasta aldık ve yedik,koşu yarışları yaptık. Ve daha sayamadığım kadar çok şey... Gün çok dolu ve çok güzel geçmişti. Taa ki eve gelene kadar.
"Abla,ben geldi-"
"Annem,seninle birlikte dönmemi istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘
Fanfiction[Kısa Bölümlü] "Bana Chaemin deme." "İsmin bu değil mi? Başka ne diyebilirim?" "Ritim de. Ritim kadar özgür ve tutkuluyum." Rastgele bir numaradan Kim Somia'ya mesaj atan Lee Minho,zamanla ona aşık olduğunu fark eder. Sonra ise onun hakkındaki gerç...