27

1.5K 130 69
                                    

Ablama haber verip hızlıca çıktım. Gittiğimde Minho oradaydı bile. Diğerleri de yavaş yavaş gelmeye başladı. Herkes toplandığında derin bir nefes aldım.

"Bu kadar önemli olan şey ne?" Diye sordu Chan.

"Kısa bir süre için de olsa ablam ile birlikte Amerika'ya gidiyorum." Dediğimde hepsinin yüzünün düştüğüne şahit oldum.

"Kısa bir süre ne kadar mesela?" Diye sordu Dahyun.

"1 ay." Büyük ihtimalle daha fazla olacaktı ve şu an yaşanan her şeyin sebebi annemdi.

"1 ay mı?! Bu çok uzun!" Dedi Jisung.

"1 ay boyunca sensiz ne yapacağız?" Dedi Nayeon. Ofladım.

"Bende gitmek istemiyorum ama annem işte. Hayır da diyemiyorum..." Bir süre hepimiz sessiz kaldık.

"Gitme desek de gideceksin değil mi?" Diye sordu Shuhua.

"Maalesef öyle görünüyor." Jeongin hızla konuştu.

"O zaman son günü güzel geçirelim! Dondurma almaya gidiyorum,gelen var mı?"

"Ben geleyim." Dedim. Herkesin dondurma siparişini alıp dondurmacıya gitmek üzere yürümeye başladık.

"Gitmek istemiyorsun ama anneni de kıramıyorsun değil mi?" Diye sordu Jeongin.

"Evet. Bende onu özledim ama siz olmadan 1 ay boyunca ne yapacağım Jeongin?"

"Böyle diyerek beni üzüyorsun noona." Dedi ve dudak büzdü. Ellerim ile saçlarını bozdum.

"Ritim noona! Ya dur ama,bütün karizma gitti..."

"Noona'n seni çok seviyor Jeongin. Ama noona diyerek kendimi yaşlı hissetmeme neden oluyorsun!"

"Jeongin de noona'sını çok seviyor." Dedi ve beklemediğim bir anda saçlarımı karıştırdı. Ona gözlerimi kısarak baktım. O ise kahkaha atmamak için zor duruyor gibiydi.

Dondurmaları alıp geri döndük.

"Noldu size?" Diye sordu Changbin.

"Ritim noona saçımı bozdu,bende onun saçını bozdum."

"Bak ya! Noona demesene Jeongin! Ne dedim ben sana yolda?"

"Ya bırakın şimdi onu,dondurmamı verin!" Dedi Soojin. Sohbet edip benim gidecek olmamı unutmaya çalıştık.

Saat 11'e gelirken yavaş yavaş dağıldık. En son Minho ile ben kaldık.

"Demek gidiyorsun ha?" Kafa salladım. Üzülmüş gibiydi,ama bu arkadaşça bir üzüntü müydü emin değildim.

"Gitmesen olmaz mı? Hem sen gidersen Koha seni arar."

"Koha sana emanet Minho. Ona iyi bak tamam mı? Kendine de dikkat et,kendini sakatlama sakın."

"Sakatlamam." Dedi. Ona her şeyi açıklama zamanı gelmiş ve geçiyordu.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin