25

1.6K 132 66
                                    

"Ne demek 'annem seninle birlikte dönmemi istiyor' ?"

"Ara ve konuş Somia. Kızar sonra." Ofladım ve telefonumu çıkardım. Salona girdiğimde ablam da peşimden geldi. Annemin numarasının üzerine tıkladım ve açmasını bekledim.

"Chaemin,ablanla buraya gel lütfen." Dedi telefonu açtığı anda.

"Burada arkadaşlarım var anne. Hem nereden çıktı bu? Yıllardır gıkınız çıkmıyordu?"

"Seninle yaşamak istiyoruz sadece. 1 ay kalsan,olmaz mı? Seni çok özledik. Hem yeğenini görmüş olursun. Arkadaşlarınla telefondan konuşursun."

"Düşünmem için zaman ver,fobimi 1 yıl önce yenmiş olabilirim ama hâlâ kırıntıları duruyor. Zar zor arkadaş edindim zaten." Daha önce de söylemiştim,1 yıl önce falan yenmemiştim. Hatta belki 1 hafta bile olmamıştı.

"Tamam. Telefonum hep açık,karar verdiğin zaman ara." Dedi ve kapattı. Başımı ellerimin arasına aldım.

"Annem beni zora sokmaya bayılıyor. Birde Chaemin demesi yok mu? Çıldırtır insanı." Ablam sırtımı okşadı.

"Gelmek zorunda değilsin Somia. Sadece seni özlemiş,hem 1 ay diyor. 1 ay ne ki? Çabucak geçer."

"Abla annemi bilmiyor musun? 1 ay bitince 1 ay daha diyecek. O 1 ay bitince 1 ay daha. Ve hepsinde Lijoo'yu bahane edecek." Ablam sıkıntıyla ofladı.

(Lijoo yeğeni bu arada,unutmuşsunuzdur belki)

"Doğru söyle,aşık oldun değil mi?"

"Ne alakası var? Arkadaş-"

"Somia,salak değilim. Bana 1 yıl önce fobimi yendim dediğinde kapüşonun başında,yanındaki sıra boş,yüzün mutsuzdu. Buradaki arkadaşlarının yeni olduğunu da biliyorum." Derin bir nefes aldı. "Tamam,arkadaşların yüzünden gitmek istemiyor olabilirsin. Çok normal. Ama başka bir sebebi olduğu gözlerinden okunuyor."

Bunları nereden biliyordu? Abla,büyücü müsün?

"Pekâlâ benden bu kadar. Sana arkadaşım olduğunu kanıtlamak için aradığım çocuğa aşığım."

"Cümleyi o kadar karışık kurdun ki kafam karıştı,baştan anlat."

Ablama baştan sona her şeyi anlattım. Minho'ya aşık olduğumu,onun bana yazmasını vb.

"Bu çocuk sana aşık olacağı yerde senin diğer versiyonuna aşık olmuş!"

"Benim hatam." Dedim. Biraz daha sohbet ettik ve ardından dinlenmek için odama çekildim. Uykum vardı,ama bir karar vermeden uyuyamazdım.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin