28

1.6K 127 173
                                    

(Dikkat bölüm fazla 🦋🦋🦋)

"Minho,sana bir şey söylemem gerek. Ama bana kızma olur mu? Hani sana yavaş yavaş açıklayacağım demiştim ya?" Kafa salladı. Söyleyeceklerimden korkuyordu. "Şimdi hepsini açıklayacağım."

"Beni korkutuyorsun."

"Senden hoşlandığımı lise 2. Sınıfın ortalarına doğru anladım. Bir gün arkadaşına numaranı verirken numaranı duymuştum,hâlâ aklımda hatta. Sonra da rastgele birilerine mesaj atmıştın." Dediğimde onaylar gibi bir mırıltı çıkardı. Nasıl anlamadım diye kendine soruyor gibiydi. Numarasını aklımda tutmam konusunda bir şey söylemedi.

"Somia bendim. Chaemin ismini sevmediğim için Somia'yı kullanıyordum. Fakat babam ismimi değiştirmemi istemiyordu. Bende takma isim olarak Somia kullanmaya başladım. Seninle Koha'nın yanına gittiğimiz gün beni tanıma diye Ritim dedirttim." Söylediklerim karşısında şoka girmiş gibiydi.

"O gün dans ederken seni izleyen kız bendim. Bunları anlatmak için kendimle savaş verdim,ama şimdi oldu. Bana çok kızdın mı?"

"Çok değil,ama kızdım. Bana bunları en başından anlatsaydın daha iyi olurdu Ritim. Arkadaşlarım geldi bilmem ne derken de yalan söylüyordun değil mi?" Usulca kafa salladım. "Sana kızgın değilim,ama anlatmadığın bir şeyler varsa anlat çünkü bir daha ki sefere bu kadar sabırlı olamam. Yalana tahammül edemediğimi biliyorsundur."

"Biliyorum." Dedim sadece. "Bunları böyle alelacele öğrenmeni istemezdim. Sakin sakin oturup anlatacaktım ama olmadı..."

"Önemli değil. Ama sanırım sana Somia demeye alışamayacağım Ritim!" Dedi.

"Sen yeter ki bir şey söyle,ha Somia ha Ritim umurumda değil."

"Vay be! Sevdim bunu." Yarım saat kadar oturduk ve ardından ayaklandık. Evimin önüne gelene kadar bana eşlik etti. Minho yürümeye başlarken bir anlık cesaret ile arkasından bağırdım.

"Lee Minho!" Arkasını döndü ve bakmaya başladı. Neredeyse koşarak yanına gittim ve dudaklarını dudaklarıma bastırdım.

Bunu beklemiyor gibiydi ama karşılık verdi ve kısa öpücüğümüz sona erdi.

"Sana görüşürüz deme şeklim akılda kalıcı olsun dedim."

"Görüşürüz demek yerine bunu yap. Emin ol bıkmam."

"Seni seviyorum Lee Minho."

"Seni seviyorum Lee Somia."

Lee demesi çok hoşuma gitmişti.

"Kendine iyi bak sevgilim. Aramayı unutma,sabah havaalanında olacağım." Dedi ve gitti.

Bayılacak gibi oldum ama eve girmeyi başardım. Kelebekler içimde horon tepiyordu sanki...

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin