Özel Bölüm (41) [

1.1K 79 27
                                    

Selam,özel bölüm ile geldim! Özlettirmeyeyim dedim (!)

(Üniversite 1. Yılın sonu,özel balo)

Üzerimde bordo,önü çok az dekolteli, ayak bileğimin biraz daha altında biten bir elbise ile saçlarımı yapmaya çalışıyordum.

Grupça Seoul'de bölümler yazarak ayrılmamıştık. İstediğimiz bütün bölümler bir okulda toplanmıştı,yani ayrılmamıştık. Minho,ben,Hyunjin,Jeongin,Ryujin ve Dahyun dans bölümü seçmiştik. Seungmin,Jisung,Changbin,Chan ise ses bölümünü seçmişti. Soojin ve Shuhua bilgisayar bölümü seçmişti,Nayeon,Chaeryeong ve Yeji ise sanat bölümü seçmişti.

Ses bölümü diye bir şey yoksa bile var diye düşünün LWNWĞAMĞ

Bütün bunların yanı sıra hâlâ dans ile ilgileniyorduk. Kimse danstan kopmamıştı,hatta bugünkü baloda dans gösterimiz vardı.

Saçımı yapmayı bitirip rujumu sürdüm. Makyaj yaparsam yüzde yüz akacaktı... Kapı tıklatıldığında içeri Felix girdi. Felix ile aynı bölümdeydik hatta Hyunjin'in arkadaşı olduğunu öğrenmiş ve daha çabuk kaynaşmıştık.

"Oo Somia hanım,çok güzelsiniz ya." Dedi kalın sesiyle. Çok eğlenceli bir kişiliği vardı,sakin,mutlu,enerji verici.

"Teşekkürler Felix bey. Sizde çok şıksınız!" Dedim onun gibi yapmaya çalışarak. Sesimi benzetemeyişime güldük. Üzerinde normal bir takım elbise ve beyaz gömlek vardı. Altı düz siyah pantolondu.

"Her zamanki halimiz canım!" Dedi gülümseyerek. "Kimseye söyleme ama bütün kızların gözü üstümde." Ellerini takımın yakalarına götürüp düzeltir gibi yaptı.

"Aşağı inelim,görürüz onu!" Dedim ve aşağı inmeye başladık. Aşağı inerken Nayeon yanımıza geldi,konuşarak aşağı indik. Bütün grup oradaydı ama Minho yoktu.

"Lino nerde?" Diye sordum.

"Uyumuş akşama kadar,Jeongin evine gidip uyandırmasa geç kalıyordu dana." Dedi Chan. Hepimiz güldük. Minho'yu gördüğümde gözlerimi gözlerine kilitledim.

"İşte yakışıklı eniştem! Dıdıdıdırırırım!" Dedi Hyunjin. Minho yanımıza gelince dudağıma bir öpücük bahşetti.

"Hop,aile var!" Dedi Changbin.

"Napayım yani? Bakmayın o zaman." Dedi Minho. Koluna girdim.

Diğerleri gibi sıradan giyinmiş olmasına rağmen çok yakışıklıydı.

"Basit bir takım elbisenin içinde bile çok yakışıklısın." Dedim gözlerine bakarak.

"Sende basit bir elbisenin içinde bile çok güzelsin." Dedi aynı şekilde.

Hep birlikte masamıza geçtik ve konuşma yapan kişileri dinledik.

"Ve sırada,Molalira!" Dedi kız. Hepimiz sahneye geçtik. Elbiseler ve takımlarla zor olacaktı ama çok önemli değildi.

Şarkı Dua Lipa'nın New Rules şarkısıydı. Şarkı bittiğinde alkışladılar ve yerlerimize geçtik.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin