(Ritim'den-Somia'dan)
Hyunjin ile kahvaltı edip dans kursuna gittik.
"Yorucu bir günle daha merhaba sevgili deliler topluluğu!" Diyerek girdi içeri Chaeryeong. Jisung ve Jeongin dün geceki maçtan bahsederek içeri girdikten sonra birkaç kişinin eksik olduğunu fark ettim.
"Chan,Nayeon,Changbin ve Soojin nerede?" Diye sordum.
"Geliyorlardı." Diye cevapladı Jeongin. Kafa sallayarak anladığımı belli ettim. Birkaç dakika sonra da geldiler.
"Nerede kaldınız?" Diye sordu Shuhua.
"Soojin tutturdu çikolata alalım herkese diye,cüzdan almamıştık eve gittik falan filan." Dedi Changbin. Çikolataları dağıttılar ve hepimiz yedikten sonra Minho doğruldu.
"Evet grup! Şimdi,enerjiler tamsa derse başlıyoruz!" Dediğinde hepimiz kalktık ve çalışmaya başladık.
(Aylar sonra,yarışma gününe 2 gün kala Somia'dan)
"Hazır mıyız ekip?!" Diye coşkuyla sordu Minho.
"HAZIRIZ!" Diye bağırdık hepimiz. Yarışma 2 gün sonraydı,koreografideki eksikleri ve hareket yanlışlarını düzeltmeye çalışıyorduk. Bu süre boyunca dansım gelişmişti.
Yine dans çalışıyorduk. Şarkımız Hot N Cold'du (^). Eski bir şarkıydı,daha yeni şarkılarla yapmak istememiştik. Bu koreografi hareketli ve eğlenceli olduğu kadar yorucuydu da.
"Bu hareketi değiştirmemiz gerek bence." Dedi Yeji. Hareket zıplayıp,sağ ayağımızı sol bacağımızın arka tarafına değdirip öne geri alıp,geri geri gidip diğerlerinin öne gitmesiydi. Biraz beyin yakıcı ama...
"Bence buraya tam olan hareket bu." Dedi Ryujin.
"Bence de. Ama ekleme yapsak daha iyi olur sanki."
Şimdi soracaksınız,1 senedir aynı koreografiye mi çalışıyorsunuz? Hayır,bir sürü şarkı ve koreografi hazırladık ki bir şey olduğu zaman hazırlıklı olalım.
"Arkada ellerimizi belimize koyup,sırayla sağ-sol olarak bacaklarımızı yana açalım. Sonra eller yukarı,helikopter hareketi." Dediğimde birkez de bu şekilde denedik.
"Böyle daha iyi oldu kesinlikle." Dedi Changbin.
"Bence de." Dedi Chan.
Umarım kazanırız...
(^)=Hot N Cold: Katy Perry tarafından seslendirilen şarkı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘
Fanfiction[Kısa Bölümlü] "Bana Chaemin deme." "İsmin bu değil mi? Başka ne diyebilirim?" "Ritim de. Ritim kadar özgür ve tutkuluyum." Rastgele bir numaradan Kim Somia'ya mesaj atan Lee Minho,zamanla ona aşık olduğunu fark eder. Sonra ise onun hakkındaki gerç...